Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:25:49 GMT

استاندار: اموال مازاد دستگاه های دولتی قم شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۵۷۶۵

استاندار: اموال مازاد دستگاه های دولتی قم شناسایی شود

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در دومین جلسه کارگروه اصلی مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی اظهار داشت: متاسفانه تفکر غلطی در بین بعضی از مدیران وجود دارد که پیشگامی در معرفی اموال مازاد دستگاه متبوع را ضعف مدیریتی خود قلمداد می کنند، در حالی که خوداظهاری دستگاه، حکایت از آگاهی مدیر یک مجموعه از قانون بودجه سال جاری در تکلیف استان در فروش اموال مازاد و قانون مداری او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معرفی اموال مازاد دستگاه های اداری توسط مدیران، حکایت از توانمندی یک مدیر و دغدغه مندی او به شرایط کشور دارد، چراکه مهمترین ثمره پیشگامی در معرفی اموال مازاد، انتفاع دستگاه از ۵۰ درصد مبلغ حاصل از فروش است، اما در صورتی که اداره کل اقتصادی و دارایی، راسا اقدام کند، برای دستگاه بهره و عایدی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با تحقق دولت الکترونیک، کمترین نیاز به فضا و زمین وجود دارد و این دیدگاه که یک زمین یا ساختمان مازاد می تواند در آینده کاربرد داشته باشد، نگاه مدیریتی و دلسوزانه نخواهد بود.

سرمست تصریح کرد: توانمندی مدیران به داشتن ساختمان های عریض و طویل، دفاتر بزرگ و تجهیزات مدیر نیست بلکه توانمندی های یک مدیر در وجودش تجلی و تبلور دارد و ارتباطی با تجهیزات و امکانات ندارد.

برچسب‌ها قم استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست قم استانداری قم بهرام سرمست اموال مازاد دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان