Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۳ سارق خودرو و اماکن خصوصی در تنکابن سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قر ار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی‌های اطلاعاتی، ۳ سارق حرفه‌ای را که با یک خودروی سرقتی اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری از کشف ۲ خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد در بازجویی‌ها در مجموع به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند. توقیف خودروی حامل ۲ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی،گفت:ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حین تردد در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که متهم آن را از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده کرده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این عملیات ضمن توقیف خودرو و تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابل دستگیر شد سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات ساختمانی از ساختمان‌های در حال احداث این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد. سارق ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد دستگیر شد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۱۱ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۸ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۹ خودرو و ۱۴ موتورسیکلت متخلف در این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است. کشف ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال چوب جنگلی قاچاق مرجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساختمان های نیمه کاره فرمانده انتظامی شهرستان پس از تشکیل پرونده ماموران انتظامی اماکن خصوصی گرفت او دستور کار کردند سرهنگ پی وقوع فقره سرقت دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد