Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی مدافع پیشین سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس و تراکتور بازیکنان قدرتمندی دارند و به شدت از سوی طرفداران خود حمایت می‌شوند. آن‌ها می‌توانند فینال را جذاب‌تر کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این‌طور به نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها از قرعه جام‌حذفی در نیمه‌نهایی راضی نیستند زیرا فکرش را هم نمی‌کردند به استقلال بخورند، اما محمد نصرتی حرف‌های دیگری می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پیشین سرخپوشان پایتخت در این مورد به ما گفت:

«به عقیده من پرسپولسی‌ها اصلاً نباید از دربی هراسی داشته باشند. تیمی که قهرمان ۴ دوره لیگ شده و در همین دو، سه ماه اخیر این همه موفقیت به دست آورده، باید با قدرت بالایی به سراغ سایر بازی‌هایش برود. این تیم کم و کسری ندارد و پرسپولیسی‌ها هم نباید با این همه بازیکن خوب، از دربی بترسند.»

محمد نصرتی اضافه کرد:

«با اینکه پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی در لیگ نتوانستند نمایش دلپذیری داشته باشند، اما نمی‌توان این تیم را دست‌کم گرفت زیرا بازیکنان پرسپولیس هر کدام یک ستاره محسوب می‌شوند. تقریباً هیچ تیمی در ایران نیست که تا این حد ستاره در اختیار داشته باشد. البته استقلال هم تیم قدرتمندی است، اما پرسپولیس ستاره‌های بیشتری در اختیار دارد و «تیم‌تر» است. من امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم هر چند عدم حضور تماشاگران می‌تواند لطمه بدی به این بازی مهم و حساس می‌زند. بازیکنان دو تیم باید بتوانند بهترین بازی خود در این سال‌ها را به نمایش بگذارند تا همه از دیدن یک دربی جذاب لذت ببرند.»

محمد نصرتی در خصوص پیش‌بینی اش از برنده این بازی افزود:

«همان‌طور که می‌دانید من هم در پرسپولیس بازی کردم و هم در تراکتور. در هر دو تیم هم کاپیتان بودم به همین خاطر دوست دارم این دو تیم از نیمه‌نهایی به فینال برسند. البته برای استقلال و نفت مسجدسلیمان هم احترام قائل هستم و می‌دانم برای رسیدن به این مرحله، زحمات زیادی کشیده‌اند به خصوص استقلال که سپاهان را شکست داد، اما ترجیح من این است که پرسپولیس و تراکتور به فینال برسند و یک بازی جذاب ببینیم. ان‌شا‌ءا… قهرمان هم از بین این دو تیم بیرون بیاید. پرسپولیس و تراکتور بازیکنان قدرتمندی دارند و به شدت از سوی طرفداران خود حمایت می‌شوند. آن‌ها می‌توانند فینال را جذاب‌تر کنند و من منتظر دیدن چنین بازی‌ای هستم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نصرتی پرسپولیس پرسپولیس محمد نصرتی محمد نصرتی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند