Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولایتی با اشاره به دشمنی های استکبار با ائمه اطهار و تکریم آن ها در طول تاریخ گفت: دنیای استکبار حتی از علامت قبر امام حسین هم می ترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نشست هماهنگی هیأت های مذهبی شهرستان کهگیلویه با حضور رییس سازمان تبلیغات کهگیلویه,  فرماندار, رییس شبکه بهداشت, فرمانده سپاه, فرمانده نیروی انتظامی , مسئولین شهرستانی و مداحان شهرستان کهگیلوسه در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن گفت: این روز ها وظیفه ماست که از آن ها تجلیل و قدردانی کنیم که سال ها در بند اسارت حزب بعث و صدام ملعون گرفتار بودند و رنج های زیادی را تحمل کردند.

اتابک با اشاره به فرارسیدن ایام محرم گفت: شرایط امسال شرایط خاصی است و اعتقاد داریم که هیچ گاه در طول تاریخ علم عزاداری امام حسین (ع) بر زمین نمانده و امروز نیز بر زمین نمی ماند .

وی با اشاره به جاودانگی شور حسینی در جامعه گفت: شور حسینی در دل مردم ما جا دارد و هیچ وقت این شور خاموش نخواهد شد.

اتابک گفت: ما از  ولی امر مسلمین جلوتر نیستیم و تاکید ایشان نیز بر رعایت موارد بهداشتی و دستورالعملها در هیأت های عزاداری است که برای خود, خانواده و جامعه اثرگذار است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهداف قیام امام حسین گفت: قیام امام حسین(ع) برای بیداری, عزت, آزادی مردم بود که زیر یوغ زر و زور و تزویر نباشند و جامعه آن ها جامعه سالمی باشد.

وی عنوان کرد: یقینا جامعه مذهبی بر این اصول بهداشتی اعتقاد داشته و اولویت آن ها موارد و دستورالعمل های بهداشتی است و تمام هم و غم آن ها این موارد است.

اتابک اضافه کرد: این انتظار را از هیأت های مذهبی و عزاداری داریم که مثل همیشه این موضوع را جدی گرفته و به دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند.

حجت الاسلام علی ولایتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهدشت گفت:  نباید گفت که هر چه دلم می خواهد چرا که دین داری تبعیت کردن از خدای متعال است نه از هوای نفس.

وی با اشاره به سیره ائمه اطهار گفت: خود ابا عبدالله الحسین (ع) به خاطر اینکه قتل و خونریزی نباشد از مدینه به مکه رفت و حج خود را به خاطر اضطرار  به انفراد تبدیل کرد.

حجت الاسلام ولایتی گفت: اگر به عزاداران گفته شد که تغییراتی در برنامه هایتان ایجاد کنید نباید مقاومتی باشد که حتما در کهگیلویه همه پایبند خواهند بود و مدیریت هیئت ها به خوبی صورت خواهد گرفت.

 

وی اضافه کرد: اگر لزوم تغییر مطرح می شود، هدف حفاظت از جان انسان هاست و همه باید به این دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به دشمنی های استکبار با ائمه اطهار و تکریم آن ها در طول تاریخ  گفت: دنیای استکبار حتی از علامت قبر امام حسین هم می ترسد.

وی خطاب به هیئت های مذهبی گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده و تجربه بالای هیأت های مذهبی در مدیریت چنین فضاهایی باید دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و هیأت ها با توجه به ضرورت های بوجود آمده مدیریت ویژه ای داشته باشند.

ولایتی با مهم خواندن دستورالعمل های بهداشتی گفت: لازم است هیئت داران تغییرات کوچکی در نحوه عزاداری ایجاد کنند که برخی از این تغییرات از جمله زمان برگزاری مراسم تغییر محسوسی به حساب نمی آید و ماهیت عزاداری نیز تغییر نمی کند و علم عزاداری امام حسین (ع) نیز برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: بررسی های لازم در طول ایام محرم توسط شبکه بهداشت شهرستان صورت خواهد گرفت و هر هیئتی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی امام حسین هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو