Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان خبر داد و گفت: 184 نمونه از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون 184 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 75 بیمار کرونایی قطعی بوده و 12 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز نیز جواب 184 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد(67 درصد)، لنده(12 درصد)، کهگیلویه(7درصد) و دنا (5 درصد) بود.

دکتر یزدان پناه با اشاره به نزدیک شدن شهرستان بویراحمد به وضعیت قرمز، ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 3521 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بارها و بارها در خصوص ناشناخته بودن ویروس کرونا و خطرناک بودن آن صحبت شده است اما متاسفانه برخی ها اعتقاد چندانی به این موضوع ندارند و بدون سلاح و با آغوشی باز به پیشواز کرونا می روند.

دکتر یزدان پناه با اشاره به سخت تر شدن شرایط در روزهای آینده اذعان داشت: برای مبارزه  با کرونا و تداوم  روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم شریف استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به هزار چهره بودن کووید 19، افزود:  در حال حاضر شرایط استان از نظر ابتلا به کرونا بحرانی و هشدار دهنده بوده و در صورت ادامه این روند به نقطه اوج بیماری نزدیک می شویم.وی خواهان رعایت دستورالعمل های بهداشتی  ، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی بیش از ٢ متر توسط ادارات ، نهادها و موسسات اقتصادی  و همه مردم  به میزان بیش از ٩٠  درصد  و  عدم حضور در تجمعات شد تا بتوان ویروس را کنترل و مهار کرد و مرگ و میر  در استان کاهش یابد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی