Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:52:17 GMT

وکیل برانکو: برنامه‌ای برای حضور در ایران نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۷۷۵

وکیل برانکو: برنامه‌ای برای حضور در ایران نداریم

وکیل سرمربی تیم ملی فوتبال عمان شایعه پیشنهاد باشگاه تراکتور به برانکو ایوانکوویچ را رد کرد.

به گزارش مشرق، دارو بوشچ، وکیل برانکو، در واکنش به شایعه علاقه‌مندی باشگاه تراکتور به استخدام برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو امسال قصد و برنامه‌ای برای سرمربیگری در هیچیک از باشگاه‌های ایرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: رسول‌پناه: به برانکو ظلم شد هشدار رسول پناه درباره فضاسازی علیه برانکو

وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس در مواجهه با این پرسش که «آیا اصلاً پیشنهادی رسمی از جانب باشگاه تراکتور دریافت کرده‌اید؟»، خاطرنشان کرد: خیر، پیشنهادی رسمی از جانب باشگاه تراکتور به ما نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد با توجه به پیشنهاداتی که برانکو از باشگاه‌های بزرگ ایرانی دارد، بخواهد قراردادش را با فدراسیون فوتبال عمان با توافقی دوجانبه فسخ کند؟»، اظهار داشت: خیر. فدراسیون فوتبال عمان به طور مرتب دستمزد برانکو را پرداخت می‌کند، چیزی که هیچیک از باشگاه‌های ایرانی قادر به انجامش نیستند، بنابراین او قراردادش را با آنها فسخ نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین برانکو پرسپولیس ایران وکیل برانکو برانکو ایوانکوویچ فوتبال لیگ برتر تراکتورسازی تراکتور مشرق باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است