Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:31:20 GMT

الحوثی: عربستان بدنبال صلح نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۶۸۱۱

الحوثی: عربستان بدنبال صلح نیست

یکی از رهبران ارشد جنبش انصار الله یمن گفت که عربستان قصدی برای مذاکره و چشم اندازی واقعی برای صلح ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی از رهبران ارشد جنبش انصارالله یمن به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: ما موافق گفت‌وگوی مستقیم با عربستان هستیم و تماس‌های انجام شده در سطح مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که تجاوزگری علیه ما در جریان است، جنگ بین ما و عربستان ادامه دارد.

 الحوثی گفت: نماینده سازمان ملل در امور یمن اگر خواهان موفقیت در پرونده یمن است، باید شیوه خود درخصوص مذاکره را تغییر دهد.

وی افزود: ما از ورود کارشناسان سازمان ملل برای تعمیر کشتی نفتی «صافر» استقبال می‌کنیم اما این امر باید در سایه وجود یک طرف ثالث باشد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ برادر ۷۱ ساله ترامپ فوت کرد ۲ پیام توئیتری وزارت امور خارجه روسیه برای شخص ترامپ ۳ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تارومار شدیم ۴ پس لرزه‌های سازش امارات با رژیم صهیونیستی؛ نوبت به «مغرب» رسیده است ۵ ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم ۶ روسیه: برگزاری نشست سران درباره ایران نباید به تأخیر بیفتد ۷ زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد ۸ سفیر فلسطین امارات را ترک کرد مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است عراق سفر مقامات ترکیه به خاک این کشور را لغو کرد چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟-۱/ ظریف: آمریکا می‌داند مکانیزم ماشه غیرقانونی است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات