Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ستاد ملی کرونا تصمیم درستی در زمینه زمان برگزاری کنکور اخذ شده ‌است و درخواست‌های موجود هم در سطح جامعه در زمینه تاخیر در کنکور فقط از بابت سلامتی کنکوری‌ها بوده و سایر قضاوت‌ها صحیح نیست.

وی با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس نیز گفت: تمامی محتوای درسی لازم پایه‌های مختلف استان تدوین شده ‌است و آموزش و پرورش هر لحظه آماده است تا هر ماده درسی را با استفاده از تدریس بهترین معلمان کشوری ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در همراهی کردن دانش‌آموزان با برنامه‌های مجازی دروس اظهار داشت: با حضور خانواده‌ها می‌توان از دنبال شدن بهینه دروس توسط دانش‌آموزان اطمینان حاصل کرد و فضای ایمن‌تری را برای آنان ترسیم کرد.

وی ادامه داد: آمادگی آموزش و پرورش از یک‌سو و آمادگی خانواده‌ها و دانش‌آموزان از سوی دیگر برای بازگشایی مدارس در شرایط خاص کنونی بسیار ضروری است.

کاظمی اضافه کرد: تهیه مقدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و اطلاع‌رسانی شفاف در راستای تحقق اهداف پروژه مهر راه‌گشاست و باید بیش از پیش در راستای ورود ابزار فناوری‌های نوین به حوزه آموزش و پرورش تلاش شود.

وی با بیان اینکه تضمین سلامت دانش‌آموزان به هر شکل ممکن اولویت آموزش و پرورش است، گفت: پروتکل‌های بهداشتی در هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز باید رعایت شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش افزود: استفاده از مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه بستر صدا و سیما و خانواده‌ها در فرآیند آموزش نباید مغفول بماند.

وی با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت آموزش در شرایط کنونی، باید اطلس پوشش تحصیلی مدرسه‌ای توسط مدیران مدارس ترسیم شود افزود: انعطاف در برنامه‌های آموزشی نیازمند تدوین سه برنامه توسط مدیر مدرسه در وضعیت‌های مختلف اعم از سفید، زرد و قرمز است.

کاظمی با اشاره به اینکه داشتن پیوست رسانه‌ای قوی جهت جلب اعتماد جامعه مخاطب آموزش و پرورش لازم است، گفت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های برتر در تولید محتوای پرورشی است که شایسته تقدیر است.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج‌شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریورماه در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب، با برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌های کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش، روز ۲۲ مرداد ماه سالجاری طی اطلاعیه‌ای با دعوت از اصحاب رسانه و مسوولان در جهت ایجاد فضای آرامش بخش برای داوطلبان و خانواده هایشان و مساعدت در پرهیز از ایجاد فضای تنش‌زا از داوطلبان خواست برای کسب اطلاعات لازم در خصوص آزمون و به جهت داشتن آرامش و اطمینان لازم، ضمن عدم توجه به منابع خبری غیررسمی، اخبار آزمون را تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) پیگیری کنند.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی مدرسه تابستانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی مدرسه تابستانه مدارس آذربایجان غربی مدرسه تابستانه آموزش و پرورش دانش آموزان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم