Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام آمادگی کامل استان برای برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ، گفت : تنها نگرانی ما تجمع والدین بیرون از حوزه‌های امتحانی بویژه قبل و بعد از برگزاری آزمون است.

حسین حسن‌نژاد روز یکشنبه افزود : برای برگزاری کنکور در مازندران تمامی تدابیر بهداشتی ، امینتی و اجتماعی اندیشیده شده و تا این لحظه جای هیچ نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی والدین دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تاکید کرد و گفت : بهترین کار در این زمینه عدم تجمع جلوی حوزه های امتحانی است چون هم برای حفظ سلامتی خودشان و هم دانش آموزان ضروری است.

معاون استاندار افزود : رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون کنکور برای نهادهای متولی تکلیف است و تدابیر لازم هم بر اجرا و نظارت بر آنها اندیشیده شده ، ولی برای خارج از حوزه امتحانی خود والدین باید توجه داشته باشند و تجمع نکنند.

حسن نژاد از والدین داوطلبان خواست فقط فرزندان خود را به محل برگزاری آزمون رسانده و به سرعت محل را ترک کنند تا از تجمع انسانی جلوگیری شود.

وی تاکید کرد : به ماموران انتظامی حاضر در محل در روزهای برگزاری آزمون تکلیف شده است تا با هدایت والدین از هرگونه تجمع مقابل آن جلوگیری شود تا هم سلامت مردم و هم سلامت داوطلبان حفظ شود.

معاون استاندار مازندران گفت : بهتر است والدین فقط مانند سرویس های آژانس ، داوطلبان را به محل برگزاری آزمون برسانند و بلافاصله هم به خانه های خود بازگردند و  یا در محلی دیگری دور از محل برگزاری آزمون در خودروهای خود منتظر بمانند.

وی افزود : در حال حاضر تمامی نکات و استانداردهایی را که در پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان سنجش برای حوزه‌های امتحانی تدوین و ابلاغ کردند ، در حوزه های امتحانی مازندران رعایت شده و مراقبان سلامت هم در روز برگزاری امتحان در هر حوزه در کنار سایر مراقبان حضور دارند و بر رعایت دقیق مفاد پروتکل به صورت لحظه ای نظارت می کنند.

مازندران امسال ۵۰ هزار ۱۰۰ شرکت کننده در آزمون سراسری کارشناسی دارد که  با حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دانش آموز دیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین کنکور سراسری امسال در ۱۷ شهرستان یا منطقه مازندران برگزار می شود که از این تعداد ۶ شهرستان یا منطقه زیر نظر آموزش و پرورش و ۱۱ ناحیه دیگر با نظارت دانشگاه مازندران خواهد بود. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محل برگزاری آزمون حوزه های امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش

رییس جهاددانشگاهی با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا نتایج آزمون در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شود.

حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه) با حضور در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دو حوزه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش بازدید کردند.

مسلمی نائینی در حاشیه برگزاری این آزمون با بیان اینکه آزمون فوق با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد، افزود: در استان تهران ۱۲ و در شهر تهران ۷ حوزه آزمون به این منظور در نظر گرفته شده است که دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از جمله حوزه‌های آزمون در شهر تهران هستند.

وی با بیان اینکه آزمون فوق در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد عنوان کرد: با برگزاری این آزمون توسط جهاددانشگاهی ۱۹ هزار و۱۷۴ نفر پس از مراحل مصاحبه و گزینش استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد. 

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود، مسئولان آموزش و پرورش پیش بینی کرده اند که پذیرفته شدگان مهر ماه مشغول به کار شوند.

وی تیم اجرایی و مدیریتی این آزمون را در سطح کشور با احتساب عوامل اجرایی دانشگاه‌ها بیش از ۱۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: مرکز آزمون جهاد از سال ۱۳۹۶ شروع فعالیت خود را آغاز کرده و در حدود ۶ سال گذشته ۶۵ آزمون برای دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش عمومی برگزار کرده که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مجموع آزمون‌های آن حضور داشته‌اند.

گفتنی است تعداد کل داوطلبان این آزمون ۴۰۶ هزار و ۲۱۴ نفر هستند که از این مجموع ۸۸۶۷۱ نفر (۲۲ درصد) را مردان و ۳۱۷۵۴۳ نفر (۷۸ درصد) را زنان تشکیل می‌دهند. همچنین استان‌های سمنان و قزوین کمترین داوطلب و استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین داوطلب را داشته‌اند. 

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همانگونه که رییس جهاددانشگاهی تاکید کرده‌اند، نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی (https://hrtc.ir) اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده