Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی سیاست بسیار سفت و سختی در خصوص حواشی اخیر باشگاه استقلال اتخاذ کرده است و به جز صحبت های خودش و اطرافیان مورد اعتمادش به کسی اعتنایی نمی کند.

استقلال این روز ها با فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی را کسب کرده است و توانسته تا حدودی کسب سهمیه خود را قطعی کند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند اما حواشی در این تیم بیداد می کند و فرهاد مجیدی دیدی سفید و سیاه به مسائل دارد یعنی اگر فردی خطایی انجام دهد یا اطرافیان مورد اعتمادش از کسی بد بگویند او بدون توجه به دلایل فرد مقابل، او را کنار می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، استقلال شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. اما تمام ماجرا چیزی نبود که ما در زمین فوتبال دیدیم، استقلال در این دیدار درگیر حواشی بسیاری بود. قبل از شروع مسابقه سعید رمضانی، سرپرست باشگاه استقلال مانع ورود عمو مدد، تدارکاتچی دوست داشتنی و با تجربه استقلال که 25 سال در کنار تیم استقلال حضور دارد می شود، از طرف دیگر شایعه شده در پایان بازی فرشید باقری قصد درگیری فیزیکی با صالح مصطفوی، مربی استقلال را داشت. محمد دانشگر هم به دلیل عملکرد نه چندان مناسبی که در بازی داشت مورد هجوم هم تیمی ها و کادر فنی تیم قرار می گیرد. حتی کار به جایی می کشد که اتوبوس باشگاه روزبه چشمی و عمو مدد که در حال آرام کردن محمد دانشگر بودند را در استادیوم جا می گذارد و مدد می گوید بعید به نظر می رسد این کار بدون قصد و غرض بوده باشد. محمد دانشگر امروز با دستور فرهاد مجیدی از تیم اخراج شد پس از این اتفاق ظاهرا عمو مدد هم از تیم کنار گذاشته شده است و او با مصاحبه ای آتشین از فرهاد مجیدی انتقاد کرد است. اما فرهاد مجیدی به چه دلیل با عمو مدد مشکل دارد؟ با توجه به بررسی های رسانه طرفداری دو داستان در مورد دلیل اختلاف فرهاد مجیدی و مدد جباری وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم:

روایت اول؛ خرافات

طبق گفته یکی از شاهدان عینی که از ورزشی نویسان سابق حوزه فوتبال است قبل از بازی با پیکان سعید رمضانی مانع حضور مدد جباری در رختکن می شود و وقتی که مدد جباری دلیل این کار سرپرست استقلال را جویا می شود. به او می گویند که او برای تیم بدبیاری می آورد و هر زمانی که در کنار تیم حضور داشته، استقلال نتیجه نگرفته است. مدد جباری قصد خروج از ورزشگاه را داشته که حبیب افتخاری، مدیر رسانه ای باشگاه پیکان مانع این کار می شود و به آقا مدد دلداری می دهد.

روایت دوم؛ زیرآب زنی

روایت دوم از این ماجرا قوی تر است و به احتمال زیاد به دلیل این اتفاق، رابطه عمو مدد و فرهاد شکرآب شده است. یکی از نزدیکان استقلال روایت اول این ماجرا و باورهای خرافی کادر فنی استقلال را رد کرده و معتقد است داستان اختلاف مدد جباری و فرهاد مجیدی به ماه ها پیش و زیرآب زنی یکی از دوستان نزدیک فرهاد بر می گردد.

گویا در جریان تمرینات استقلال یکی از لیدرهای استقلال که همواره کنار تیم است، کنار زمین تمرین شروع به سیگار کشیدن می کند که با واکنش عضو کادر مدیریتی استقلال مواجه می شود (این عضو کادر مدیریتی همانی است که در میانه های فصل از تیم کنار گذاشته شد و به دلیل علاقه فرهاد مجیدی به او، احمد سعادتمند این عضو را به باشگاه برگرداند اما به دلیل اینکه او در حراست وزارت ورزش پرونده داشت، با دستور وزارت ورزش دوباره و این بار بی سر و صدا از تیم کنار گذاشته می شود.) لیدر استقلال هم پس از اعتراض این عضو از کادر مدیریتی، شروع به کتک زدن او می کند. پس از این اتفاق، فرد مورد نظر که مقبولیت زیادی نزد سرمربی آبی ها دارد، به فرهاد می گوید زمانی که لیدر باشگاه در حال کتک زدن او بوده، مدد جباری نظاره گر ماجرا بوده و اجازه داده این درگیری فیزیکی ادامه پیدا کند. به همین دلیل فرهاد پس از این اتفاق از مدد جباری عصبانی می شود.

سعید رمضانی هم که متوجه عصبانیت فرهاد از تدارکات استقلال شده، به عمو مدد می گوید کمتر جلوی چشم فرهاد مجیدی باشد تا عصبانیت سرمربی استقلال فروکش کند.

مدد جباری 25 سالی می شود کنار تیم استقلال است و بدون اینکه در کانون توجهات باشد نقش بزرگی در موفقیت های گذشته استقلال داشته است. این تدارکاتچی باشرف فوتبال ایران زندگی خود را وقف استقلال و هواداران تیم کرده و با ده ها سرمربی گذشته استقلال هیچ مشکلی نداشته یا بهتر است بگوییم هیچ گاه برای تیم مشکل ساز نبوده است تا تصمیم بر کنار گذاشتنش باشد. برای درک رابطه احساسی میان استقلال و عمو مدد جباری کافی است آن لحظه ای را به یاد بیاوریم که کنار صمد مرفاوی روی نیمکت استقلال بعد از گل دقیقه 90 همین فرهاد مجیدی اشک شوق می ریخت.

تلاش های مدد جباری مدد جباری محبوبیت مدد جباری در بین بازیکنان

تیم استقلال این روز ها به دلیل بروز برخی رفتار ها مستعد حواشی و درگیری های مختلفی شده است.

همچنین بخوانید:

مدد جباری: گدای فرهاد مجیدی نیستم / آبرویم را نزد بازیکنی که دو روز است به استقلال آمده، بردید محمد دانشگر اخراج شد / فرهاد مجیدی: دانشگر به هر تیمی دوست دارد برود  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی محمد دانشگر مدد جباری کنار تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم