Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری دوم مسابقه "خونه به خونه" هر شب ساعت ۲۱ به آنتن شبکه افق می‌رسد، مرکز پویانمایی صبا با توجه به فرارسیدن ماه محرم، ۸۱ انیمیشن مناسبتی از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه ببینید:

"خونه به خونه" دوباره آمد

مسابقه جذاب «خونه به خونه» در سری نخست درباره مسائل خانوادگی و زندگی شهری و روستایی تولید شد، رقابتی هیجان‌انگیز که طی آن شرکت‌کنندگان برای رسیدن به دریافتی بهتر از سبک زندگی وارد آن شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت به این شکل بود که در هر قسمت دو خانواده شهری و روستایی، جایشان با هم عوض می‌شد به این ترتیب که خانواده روستایی در خانه خانواده شهری و بالعکس باید به مدت یک هفته زندگی کردند و همان کارهایی را انجام دادند که خانواده قبلی انجام می‌دادند.

در سری دوم هم قرار است خان محمد و آقای نظافت، همین کار را انجام دهند و جایشان را با هم عوض کنند، یکی از آنها خبرنگار است و دیگری محیط‌بانی که در چابهار زندگی می‌کند. خان محمد در یکی از روستاهای توابع چابهار زندگی می‌کند و همسرش هم بهیار همان روستاست اما باید حالا به جای خبرنگار داستان در دفتر تحریریه بنشیند و کار او را انجام دهد.

خبرنگار قصه «خونه به خونه» هم باید محیط بانی کند و با ماجراهایی روبرو شود که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد. سری دوم «خونه به خونه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی، با کارگردانی رضا فرهمند و امیر اطهر سهیلی است که از این هفته هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می‌رود. تکرار این مسابقه روز بعد ساعت 11:30 پخش خواهد شد.

انیمیشن‌های محرمی تلویزیون

مرکز پویانمایی صبا با توجه به فرارسیدن ماه محرم، تولیدات انیمیشنی مناسبتی خود را معرفی کرد. تعداد 81 انیمیشن مناسبتی به مدت 14 ساعت و 22 دقیقه با موضوع ماه محرم و قیام سالار شهیدان کربلا در قالب‌ انیمیشن‌های سینمایی، سریال‌های کوتاه مدت و کلیپ‌های مذهبی در مرکز پویانمایی صبا ساخته شده و برای نمایش به شبکه‌های مختلف ارسال شده است. مشخصات پویانمایی‌های مناسبتی ماه محرم مرکز صبا بدین شرح است:

انیمیشن سینمایی خورشید نینوا، تهیه‌کننده علیرضا فرمانی / انیمیشن سینمایی عاشوراییان(مسلم این عقیل)، تهیه کننده ناهید صمدی امین/ انیمیشن ذوالجناح، تهیه‌کننده رامین رهبر و علیرضا عین القضاتی/ انیمیشن سرزمین نینوا، تهیه‌کننده مهران گوهربخش/ انیمیشن عاشوراییان (عابس)، تهیه‌کننده ناهید صمدی امین/ انیمیشن عاشوراییان (حبیب)، تهیه‌کننده ناهید صمدی امین/ وله انیمیشن محرم، تهیه‌کننده محمدصادق کریمیان/ انیمیشن عصر خاتون، تهیه‌کننده رضا انصاری/ انیمیشن علمدار کربلا، تهیه‌کننده نسرین قلی بیگیان / انیمیشن عصر عاشورا، تهیه‌کننده شفیقه آسانی/ انیمیشن طلایه، تهیه‌کننده علیرضا میراحسنی/ انیمیشن لالایی عاشورا، تهیه‌کننده آیدین رمضانی‌فر/ انیمیشن مقتل‌خوانی، تهیه‌کننده علیرضا فرمانی/ انیمیشن مهارت‌های زندگی، تهیه‌کننده مرتضی محمدی/ انیمیشن هیهات من‌الذله، تهیه‌کننده الهام ابراهیمی/ انیمیشن حضرت علی اکبر(ع)، تهیه‌کننده سلمان خورشیدی و صادق کریمیان/ انیمیشن قصه‌های آسمانی، تهیه‌کننده علیرضا فرمانی/ انیمیشن اربعین، تهیه‌کننده حسین آقایی/ انیمیشن سرودهای ائمه‌اطهار، تهیه‌کننده سلمان خورشیدی و صادق کریمیان/ کلیپ انیمیشن اولیاء خدا، تهیه‌کننده احمد عربانی/ کلیپ انیمیشن خواهر عشق، تهیه‌کننده احمد عربانی/ کلیپ انیمیشن اشک و آب، تهیه‌کننده احمد عربانی/ کلیپ انیمیشن کاشکی بچه بودیم، تهیه‌کننده رسول آذرگون / کلیپ انیمیشن عاشورا، حسین صفارزادگان و مجید اسماعیلی.

«وانتافه» برای شبکه سه ساخته می‌شود

فیلم تلویزیونی «وانتافه» به کارگردانی محمدحسین امانی و تهیه کنندگی محمدجواد موحد وارد مرحله پیش‌تولید و انتخاب عوامل شد. این فیلم تلویزیونی که نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند محمدحسین امانی است، محصول خانه تولیدات جوان است که باشگاه فیلم سوره مجری‌طرح آن است و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

«وانتافه» طنز اجتماعی است که نگاهی به مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر دارد و قرار است به زودی جلوی دوربین برود. تاکنون حضور بازیگرانی چون افسانه چهره‌آزاد، امیر کربلایی زاده و سامان غنائمی در این فیلم قطعی شده و بازیگران دیگری نیز به این کار اضافه خواهند شد.

بیژن بنفشه‌خواه: به‌خاطر تسمخر ماهواره فحش خوردیم/ تلویزیون از دلسردی طنازان جلوگیری کندروز خانواده و نگاه به برنامه‌ای خانوادگی/ تلویزیون باید مراقبت کند از مردم دورتر نشود!حسینیه ایران در شبکه‌های استانی تلویزیون + جزئیات برنامه‌ها و سریال‌ها

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق شبکه سه تلویزیون رسانه ملی ماه محرم انیمیشن بیشتر بخوانید... سریال‌های محرمی رادیو کدامند؟ "با بابا" برنامه جدید شبکه نسیم/ "یه تیکه زمین" سریال محرمی شد + فیلم سریال محرمی شبکه سحر مشخص شد/ نگاهی به سریال‌های سیما قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سریال‌های محرمی رادیو کدامند؟ "با بابا" برنامه جدید شبکه نسیم/ "یه تیکه زمین" سریال محرمی شد + فیلم سریال محرمی شبکه سحر مشخص شد/ نگاهی به سریال‌های سیما واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق شبکه سه تلویزیون رسانه ملی ماه محرم انیمیشن پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی «سلیمانی عزیز» ۲ پنج نکته درباره سریال آقازاده/ حق طلبی با پراید ایراد دارد؟! ۳ استفتاء جدید رهبر انقلاب درباره "رانت اطلاعاتی در بورس" ۴ یک‌بام‌ودوهوایی سلبریتی‌ها در مواجهه با کرونا/ اسکار عقب می‌افتد جشن حافظ نه! ۵ نگاهی نزدیک به کشوری اسرارآمیز به نام کره شمالی ۶ پروتکل‌های بهداشتی فیلم پارک ژوراسیک، ۹ میلیون دلار هزینه برداشت ۷ حسینیه ایران در شبکه‌های استانی تلویزیون + جزئیات برنامه‌ها و سریال‌ها ۸ محمدرضا شجریان در بیمارستان بستری شد مهمترین اخبار فرهنگی طرح وزارت ارشاد برای نمایشگاه مجازی کتاب بیژن بنفشه‌خواه: به‌خاطر تسمخر ماهواره فحش خوردیم/ تلویزیون از دلسردی طنازان جلوگیری کند مجوزِ بحث‌برانگیز دیگری؛ چرا به برنامه "شهاب حسینی" سازمان سینمایی مجوز داد؟ تولیدکننده داخلی باز هم ضربه واردات را خورد/ واردات کاغذ کاربن لس با تعرفه چاپ و تحریر مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: توافق امارات ــ اسرائیل اعتراف با صدای بلند به خیانت است میشل عون: برای کشف حقیقت انفجار بیروت به زمان نیاز داریم/ همه فرضیه‌ها پا برجاست سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه افق شبکه سه تلویزیون رسانه ملی ماه محرم انیمیشن شبکه افق شبکه سه تلویزیون رسانه ملی ماه محرم انیمیشن تهیه کننده علیرضا کلیپ انیمیشن خونه به خونه سریال محرمی شبکه افق ماه محرم سریال ها شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه‌اند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

منبع: تسنیم

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت