Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@17:13:11 GMT

نفتکش عظیم ‌ژاپنی در ساحل موریس دو تکه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۷۰۴۰

نفتکش عظیم ‌ژاپنی در ساحل موریس دو تکه شد

‍‍‍‍‍‍

کشتی باربری عظیمی که از روز ۲۵ ژوئیه در ساحل موریس به گل نشسته و از هفته گذشته نیز نشت سوخت آن به اقیانوس هند آغاز شده بود، تحت تاثیر ضربه و فشار امواج دریا، شکست و دو تکه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مقام‌های جزیره موریس ابراز نگرانی کرده‌اند که نفتکش "واکاشیو" از وسط در هم شکسته و به زودی دو نیمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن صورت نفت زیادی از دل کشتی به دریا جاری می‌شود که امدادگران ساحلی باید تلاش کنند مقدار هرچه بیشتری از آن را از آب جمع‌آوری کنند.

در روزهای گذشته مقداری نفت از انبار کشتی با پمپ تخلیه شده، اما هنوز مقدار نامشخصی نفت در کشتی انبار شده، که گمان می‌رود حدود ۹۰ تن باشد. اکنون امدادگران آماده می‌شوند تا سفره‌های نفتی که از دل نفتکش به دریا جاری می‌شود را تا حد ممکن جمع کنند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: نفتکش موریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه صد‌ها تن شاه خرچنگ پس از صید، پردازش و فرآوری می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند برش و پردازش کوسه‌های غول پیکر توسط ژاپنی‌ها (فیلم) فرآیند پردازش و بسته بندی گران‌ترین گوشت گاو جهان در یک کارخانه ژاپنی (فیلم) فرآیند برداشت و بسته بندی صد‌ها تن موز در یک مزرعه بزرگ در اکوادور (فیلم)

دیگر خبرها

  • چگونه صد‌ها تن شاه خرچنگ پس از صید، پردازش و فرآوری می‌شوند؟ (فیلم)
  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • بارش‌ها در خراسان جنوبی از بلندمدت پیشی گرفت
  • پس انداز به روش ژاپنی‌ها را یاد بگیرید
  • امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل
  • بارش‌های این استان کویری در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بود
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند