Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در این دلنوشته آورده است:  «یکی از چیزهایی که شما را، دلهایتان را زنده نگه میداشت، پر امید نگه می‌داشت، یاد آن چهره و روحیه پرصلابت امام عزیزمان بود. آن ‌بزرگوار هم خیلی به یاد اسرا بودند. حال پدری را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت میشود فهمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..(مقام معظم رهبری مد ظله العالی)
مرداد ماه سال ۱۳۹۶، جوانان راد مردی که بهترین سنین جوانانی خود را در اسارت شکنجه و غربت برای دفاع از کشور و دین و مردم سپری کردند، با زخم های به جای مانده به آغوش مردم پیروزمندانه بازگشتند. دراین میان عزیزانی در همان دوران سخت آزادگی به مقام رفیع شهادت نائل گردیدند و اینگونه است که برای من این روز دو پیام دارد.
این روز تبلور اوج مقاومت و استواری مبتنی بر عشق برای بهشتیانی است که ذره‌ای از خون خود را در راه حفاظت از خاک وطن و حیثیت کشور فرونگذاردند. با آرزوی شهادت قدم در راه نهادند و الحق که صبر و بردباریشان کم از نائل شدن به این مقام نداشت. حلاوت سختی بود، اگرچه این روز برایم یادآور امتداد چشم انتظاری است و آرزوی آغوش پدر، ولی هر یک از این رزمندگان عطری و تصویری از او بودند و بازگشتشان به وطن برای من و خانواده ام کم از لذت بازگشت عزیز در اسارتمان نداشت. یقین دارم که محمد جواد تندگویان آنروز در مسرت آزادی رزمندگان، آزاده ترین بود.
یادواره بیست و ششم مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان میهن پس از چندین سال اسارت بدست رژیم بعث عراق گرامی باد.
محمد مهدی تندگویان فرزند آزاده جانباز شهید محمد جواد تندگویان»
 

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور محمدجواد تندگویان محمدمهدی تندگویان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور محمدجواد تندگویان محمدمهدی تندگویان سالروز بازگشت آزادگان به کشور محمدجواد تندگویان محمدمهدی تندگویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان