Web Analytics Made Easy - Statcounter

ااستاندار تهران از به بهره برداری رسیدن مترو پرند تا خرداد ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه رفع موانع مترو پرند اظهار داشت: مترو پرند در سه فاز مطرح شده که یک فاز تا شهر آفتاب و فاز دوم از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده و فاز سوم از فرودگاه تا پرند باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث فاز سوم افزود: بنا به دلایلی از جمله عدم تأمین بودجه و عدم تخصیص زمین پروژه طولانی شده و اکنون تمام تلاش ما در مجموعه استانداری این است تا با همراهی سایر دستگاه‌ها این پروژه را به سرانجام برسانیم تا مطالبه دیرین مردم این منطقه محقق شود.

استاندار تهران در مورد حل مشکلات مطرح شده برای تکمیل مترو پرند تصریح کرد: در مورد تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی مترو در نامه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این موضوع پیگیری می‌شود؛ ضمن اینکه پیشنهاد تغییر دستگاه اجرایی مسئول اجرای پروژه نیز منتفی است چراکه صرفاً سبب طولانی شدن روند احداث مترو می‌شود.

محسنی بندپی سپس گفت: در مورد تعهد شرکت شهرک‌های جدید برای تخصیص ۵۰ هکتار زمین به مترو جهت ایجاد مجتمع ایستگاهی و ... با کمک شهردار پرند موضوع پیگیری و ۲۵ هکتار باقی مانده از این میزان تخصیص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: موضوعات دیگر از جمله عبور خط انتقال برق در حریم ۶ کیلومتری شهری و همچنین تعارضاتی که با راه آهن وجود دارد بررسی و مرتفع می‌شود تا با همت مسئولان و پیگیری‌های استانداری تهران این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده افتتاح شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسنی بندپی مترو پرند مترو مترو پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری