Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@20:02:48 GMT

بهمن مفید درگذشت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۷۷۵۳

بهمن مفید درگذشت +فیلم

خرداد: بهمن مفید متولد ۲۵ مرداد ۱۳۲۱ بود و یک روز بعد از تولد ۷۸ سالکی از دنیا رفت.


خواهر زاده اش با بیان اینکه زمان خاکسپاری هنوز مشخص نیست، ادامه داد: ایشان عاشق مردم بود و همیشه ممنون لطف آن‌ها بود، اما به دلیل شرایط فعلی (شیوع کرونا) ممکن است، نتوانیم پذیرای مردم برای مراسم خاکسپاری باشیم، بنابراین پیشاپیش از آن‌ها سپاسگزاری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ۵ سالگی با نمایش‌های پدرش وارد عرصه تئاتر شد و از سال ۴۷ تا ۵۹ در سینمای ایران حضور داشت و در بیش از ۷۰ فیلم بازی کرد از جمله فیلم‌های "قیصر"، "طوقی"، "داش اکل" و پس از انقلاب"سرودتولد". را بازی کرد. بهزاد فراهانی که خودش را عضوی از خانواده بهمن مفید می‌داند، با تایید خبر درگذشت این بازیگر، تاکید کرد که سرطان او را نکشت، بلکه غصه کشت.
 بهزاد فراهانی که سال‌های طولانی با خانواده هنرمند مفید دوستی و ارتباط داشته است، با تایید این خبر گفت: «ساعت ۶ عصر امروز، بهمن [مفید]بر اثر بیماری سرطان، درگذشت. او مدتی پیش به سرطان ریه مبتلا شده بود که متاسفانه با متاستاز، این بیماری در بدنش گسترش یافت.»
او ادامه داد: «هنگام مرگ بهمن، من بالای سر او بودم. الان هم حالم خوب نیست، چرا که همه‌اش فکر می‌کنم در این ۲۰ سال گذشته، چقدر او دوست داشت کار کند و عده‌ای نگذاشتند. نه تنها در سینما، بلکه اجازه حضور روی صحنه تئاتر را هم به او ندادند.»
این بازیگر افزود: «سرطان بهمن مفید را نکشت، غصه او را کشت. آن‌ها که نگذاشتند بهمن مفید به کاری که عشق داشت بپردازد، باعث مرگ او شدند. همان‌طور که جلوی کارِ ناصر ملک مطیعی و فردین را هم گرفتند.»
بهزاد فراهانی تاکید کرد: «من عضوی از خانواده مفید‌ها بودم. شاگرد استاد غلامحسین مفید بودم، شاگرد بیژن [مفید]بودم و شاگرد خودِ بهمن. از دهه ۴۰ با هم کار می‌کردیم. واقعا متاسفم.» برچسب ها: بهمن مفید

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهمن مفید بهمن مفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟

یکی از دغدغه های مادران باردار نوع تغذیه است که هم برای خود و هم برای فرزندشان مفید باشد.

در همین خصوص علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گیاهانی که برای مادران باردار مفید هستند را معرفی و تاکید کرد: اسفناج سطح آهن بالایی دارد ولی در بدن انسان جذب نمی‌شود.

این متخصص طب سنتی نحوه ساخت قوتو که برای مادران باردار مفید است را تشریح کرد و البته یک فرمول معجزه آسا برای تقویت جنین آموزش داد.

او همچنین گفت: هیچ نوزادی رفلکس ندارد. این یک شیوه برای فروش دارو است!

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟
  • درگذشت ناگهانی دومین افشاگر نقص فنی بوئینگ ۷۳۷ در کمتر از دو ماه!
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید