Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:44:03 GMT

واکنش ستاره رئال مادرید به شایعات اختلاف با زیدان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۱۹۲

واکنش ستاره رئال مادرید به شایعات اختلاف با زیدان

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد برای بیشتر بازی کردن این تیم را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که باید جدایی هافبک کلمبیایی از رئال مادرید را قطعی تلقی کرد. مدتهاست که خامس رودریگز در ترکیب رئال مادرید به میدان نرفته و اینطور به نظر می آید که برخلاف گرت بیل، این بازیکن علاقه زیادی به جدایی از جمع کهکشانی‌ها داشته باشد؛ همچنین از باشگاه‌هایی نظیر اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد به عنوان مقصد احتمالی خامس رودریگز یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خامس حالا در مصاحبه ای درباره شرایطش صحبت کرده است. ستاره کلمبیایی گفت: " بازی نکردن ناامید کننده است. می‌دانم که شرایط به میدان رفتن را دارا هستم اما به دلیل وجود بازیکنان دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم. اگر من فوتبالیست بدی بودم آن را می پذیرفتم اما فردی هستم که همیشه خواهان پیروزی و رقابت هستم."

 

 

 

 

خامس درباره صحبت هایی که در رابطه با اختلاف و زین الدین زیدان مطرح می شود نیز گفت: " او به برخی بازیکنان علاقه دارد و شما باید به این موضوع احترام بگذارید. من سعی می‌کنم خیلی درگیر چیزهایی از این دست نشوم. با این حال وقتی مشاهده می‌کنید که فرصت های مشابه با سایر هم تیمی ها به شما داده نمی شود، سخت و دشوار است.

 

من می‌خواستم از باشگاه جدا شوم اما آنها اجازه ندادند. می خواستم به تیمی بروم که بتوانم در آن به میدان بروم چرا که می دانستم تحت نظر زین الدین زیدان هیچ شانسی برای این اتفاق نخواهم داشت."

 

 

 

 

خامس همچنین درباره انتقال به رئال مادرید بعد از جام جهانی 2014 نیز گفت: " در جام جهانی بودم و درست قبل از مسابقه سوم مقابل ژاپن به من گفته شد که رئال مادرید می خواهد برای جذبم مذاکره کند اما خورخه مندس به من گفت که تمرکزم را از دست ندهم و با کسی صحبت نکنم. او به من گفت که به غیر از جام جهانی به چیزی فکر نکنم و من یک بازی عالی مقابل ژاپن انجام دادم. سپس مندس دوباره با من تماس گرفت و گفت که فکر می کند این معامله اتفاق می افتد. سپس مقابل اروگوئه بازی کردم و باورنکردنی بود که دو گل به ثمر رساندم؛ پس از آن نیز با رئال مادرید توافق کردم."

خامس رودریگز زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز زیدان سرمربی رئال مادرید خامس رودریگز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد