Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از آزادگان این شهرستان با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: لبیک به ندای امام راحل(ره)، رمز شکیبایی و ایستادگی آزادگان در برابر سختی‌ها و شکنجه‌های دوران اسارت بوده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان استمرار دهنده ارزش های دفاع مقدس است، گفت: آزادگان گرانقدر امروز به عنوان یک گنجینه گرانبها برای کشور مطرح هستند که در طول اسارت با تحمل رنج ها و مشقت های فراوان، هیچگاه از اهداف خود کوتاه نیامدند و تا پای جان در زیر شکنجه های دشمن مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرآتی افزود: آزادگان سند پرافتخار و زنده ایستادگی، ایثار و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس هستند و جوانان نسل امروز باید راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهند که قطعا اینطور خواهد بود.
امام جمعه شیروان نیز گفت: آزادگان در دوران دفاع مقدس با جان و دل در راه دفاع از میهن اسلامی گام برداشتند و در دوران اسارت نیز توانستند قهرمانی ملت ایران را به زورگویان و دشمنان و مستکبران که بدخواه نظام جمهوری اسلامی بودند، نشان دهند.
حجت الاسلام حسین تکمیلی اظهار داشت: با توجه به فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای دشمنان، آنان هیچگاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و همواره بر عهد خود ایستادگی کردند.
شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور خراسان شمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور خراسان شمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان سالروز بازگشت آزادگان به کشور خراسان شمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است