Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر رابطه فقر با آسیب‌های اجتماعی معنادار عنوان کرد و گفت: رابطه مستقیمی بین فقر و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد بنابراین یکی از اهرم‌های کنترل این در این حوزه محرومیت زدایی در مناطق مورد هدف است.

وی با بیان این مطلب که اقدامات ارزشمندی توسط استاندار ایلام و مجموعه قرارگاه سازندگی در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان از جمله شهرستان هلیلان صورت گرفته است، تاکید کرد: این امر یک مبارزه زیرساختی با آسیب‌های اجتماعی چون مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته به موازات اهمیت کار قرارگاه سازندگی در این مناطق نبایست از امور فرهنگ توسط گروه‌های مردم نهاد غفلت کرد.

نوذری ریشه کنی مواد مخدر در استان را نیازمند احساس مسئولیت جمعی در کارهای فرهنگی و زیرساختی توام با هم عنوان کرد و گفت: در این راستا با رشد صد در صدی گروه‌های مردم نهاد در استان تلاش شده در کاهش آسیب‌های اجتماعی از مشارکت مردم استفاده شود و خوشبختانه در این امر نیز موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به این مهم که استان ایلام در بحث مواد مخدر جزو استان‌های پاک کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با این حال برای ریشه کنی این معضل خانمان سوز نیازمند مشارکت همگانی و احساس مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه مناطق محروم استان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهیم شد، اضافه کرد: برای این مهم بایست از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کد خبر 5000428

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام مواد مخدر ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز آمار کرونا ماه محرم شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین بیرجند آسیب های اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد