Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دوره طرح ولایت از آغاز دوره نیمه متمرکز طرح ولایت در ۴ مرکزِ استان کشور خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد طونی، مسئول مرکز طرح ولایت بسیج دانشجویی کشور، گفت: در آموزه‌های ادیان هیچ موضوعی به اندازه تربیت انسان‌ها مورد توجه نبوده است تا آنجا که فلسفه رسالت انبیاء تزکیه و تعلیم نفوس مستعد انسانی دانسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی هم این موضوع از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امام خمینی (ره) تربیت انسان‌ها را فتح الفتوح انقلاب اسلامی می‌دانستند.

مسئول دوره طرح ولایت با بیان اینکه دوره طرح ولایت از ناب‌ترین و موثرترین برنامه‌های آموزشی فرهنگی کشور است، افزود: این دوره در سطحی تخصصی به آموزش مبانی اندیشه اسلامی می‌پردازد و در طول عمر ۲۵ ساله خود برکات زیادی در فضای دانشگاه‌ها و همچنین کادرسازی انقلاب اسلامی داشته است.

دکتر طونی با اشاره به ویژگی‌های این دوره از طرح ولایت گفت: در سال جاری به منظور سلامت دانشجویان و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، دوره متمرکز طرح ولایت بصورت شبانه روزی لغو، و به دو دوره مجازی و دوره نیمه متمرکز طرح ولایت تغییر یافت.

وی خاطر نشان کرد: امسال به رغم شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۷ هزار دانشجو در طرح ولایت ثبت نام کردند که این آمار بالاترین آمار موجود در ادوار طرح ولایت است.

مسئول دوره طرح ولایت با بیان اینکه این موضوع ضمن کمبود‌هایی که در دل خود دارد، فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی را پیش پای طرح ولایت و برنامه‌های آموزشی دانشجویی قرار داده است، تصریح کرد: دوره نیمه متمرکز طرح ولایت از ۲۵ مرداد ماه الی ۱۴ شهریورماه (به مدت ۲۰ روز آموزشی) برای سه سرفصل آموزشی نخست طرح ولایت (معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ولایت دوره طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد