Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:50:21 GMT

دستگیری 3 اخلالگر بازار ارز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۴۹۴

دستگیری 3 اخلالگر بازار ارز در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل سلطانی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با اخلالگران نظام ارزی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مرحله اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از شناسایی سه نفر از اخلالگران بازار ارز و محل تردد آنها، ماموران پلیس امنیت اقتصادی که مجوز قضائی را نیز همراه داشتند، آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطانی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد 502 هزار دینار و 3020 دلار غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

وی در پایان از تداوم برخورد با اخلالگران نظام ارزی که با اقدامات خود باعث ایجاد التهاب در بازار ارز می شوند، خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا اخبار حوادث ارز رئیس پلیس کرمانشاه سه نفر استان کرمانشاه عکس اخبار تهران حوادث تهران ایران قتل تجاوز قاتل خانواده مرداد مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند