Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:44:48 GMT

۱۰ مصلی و ۴۸ مکان ورزشی حوزه کنکور شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۵۳۹

۱۰ مصلی و ۴۸ مکان ورزشی حوزه کنکور شدند

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی‌های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم خدایی در نشست مجازی رؤسای دانشگاه‌های کشور درباره برگزاری کنکور سراسری ۹۹ گفت: پنجاه و هفتمین کنکور سراسری در روزهای ۲۹ مرداد، ۳۰ مرداد، ۳۱ مرداد و اول شهریور ۹۹ طی چهار روز و با شرکت یک میلیون و ۱۴۶ هزار نفر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۸ درصد داوطلبان زن و ۴۲ درصد داوطلبان مرد هستند.

بیشتر بخوانید:

وزیرعلوم: ۱.۸ متر فاصله مناسبی برای چیدمان صندلی‌ها است

وی افزود: این آزمون در ۳۹۲ شهر در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. سال گذشته آزمون سراسری در ۲۱۰۰ حوزه امتحانی برگزار شده بود. عوامل اجرایی آزمون سراسری از تعداد ۸۷ هزار نفر سال ۹۸ به تعداد ۱۱۵ هزار نفر در سال ۹۹ افزایش یافته است.

وی گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی‌های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از ۱۰ مصلی و ۴۸ سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شده‌اند.

خدایی گفت: فضای برگزاری کنکور از ۲ میلیون متر مربع در سال ۹۸ به ۵ میلیون متر مربع افزایش یافته است که به صورت متوسط ۲.۳ رشد داشته است.

وی تاکید کرد: حداقل فاصله صندلی‌ها در تمام حوزه‌ها به میزان فاصله ۱.۸ متر برای کلیه داوطلبان رعایت شده است. با توجه به کمک همه دستگاه‌های کشوری و لشگری توانستیم آزمون سراسری را اجرا کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین کنکور سراسری ویروس کرونا وزارت ورزش آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور سلامت کنکور سراسری حوزه امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش