Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:25:42 GMT

لیگ برتر نروژ| دومین پیروزی متوالی میوندالن در حضور مکانی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۵۷۹

لیگ برتر نروژ| دومین پیروزی متوالی میوندالن در حضور مکانی

‍‍‍‍‍‍

تیم میوندالن در دیداری خارج از خانه موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) تیم میوندالن در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر نروژ به مصاف بران رفت و یک بر صفر پیروز شد.

تک گل تیم میوندالن در دقیقه 86 توسط هلوم به ثمر رسید.

سوشا مکانی، دروازه‌بان میوندالن در این مسابقه بود و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول رده‌بندی 16 تیمی لیگ برتر نروژ تیم میوندالن با 14 امتیاز سیزدهم است.

پیروزی میوندالن پس از هفت شکست متوالی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ| سقوط تیم مکانی به قعر جدول با هشتمین شکست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ| سقوط تیم مکانی به قعر جدول با هشتمین شکست واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ ۲ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۳ ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال ۴ با اعلام مجیدی؛ هافبک استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفت ۵ مشکلات مسئول تدارکات استقلال برای حضور در تمرینات/ مجیدی از چه چیزی ناراحت است؟ ۶ عدم تمایل محبی برای پیوستن به بشیکتاش/ وینگر سپاهان در مسیر لیگ پرتغال ۷ جلسه حاج‌صفی با زنوزی برای جدایی از تراکتور ۸ وکیل برانکو: پیشنهاد رسمی از تراکتور دریافت نکرده‌ایم/ برنامه‌ای برای حضور در ایران نداریم مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: پیشنهاد رسمی از تراکتور دریافت نکرده‌ایم/ برنامه‌ای برای حضور در ایران نداریم لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال با اعلام مجیدی؛ هافبک استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران لیگ برتر نروژ تیم میوندالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت