Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:49:57 GMT

آزادگان اردبیل از مدافعان سلامت تجلیل کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۷۲۵

آزادگان اردبیل از مدافعان سلامت تجلیل کردند

ایسنا/اردبیل همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان اردبیل از مدافعان سلامت تجلیل و تکریم کردند.


در مراسمی که همزمان با ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی در اردبیل برگزار شد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل آزادگان را اسوه‌های صبر و مقاومت معرفی و اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت تمام عزتمند خود را به نمایش گذاشت و به دنیا ثابت کرد که با وجود جوانان غیرتمند نظام غرب و شرق نمی‌تواند تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاسر شاهی خاطرنشان کرد: در بین ایثارگران آزادگان با تحمل همه مرارت‌ها و سختی‌ها در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق سعی کردند تا جلوه‌هایی از عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و به دنیا اعلام کنند که این کشور هرگز در برابر زیاده‌خواهی آنها تسلیم نخواهد شد.
وی گفت: بعد از گذشت 31 سال از ورود آزادگان به میهن اسلامی تلاش بر این بوده تا دغدغه‌ها و مشکلات آنها رفع شود که به رغم همه پیگیری‌ها هنوز آزادگان متناسب با جایگاه و شان خود از این خدمات بهره‌مند نشدند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: باید از جهات مختلف آزادگان در جامعه مورد تکریم و احترام قرار گیرند چرا که در طول دوران اسارت با تحمل سختی‌ها اما با صبر و بردباری سعی کردند تا عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و پیام رسای آن را ابلاغ کنند.
شاهی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان است و دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا با ارج نهادن به خدمات گرانسنگ و فخرآفرین آزادگان و ایثارگران همسو با ارج و قرب آنها دغدغه‌های معیشتی، بیمه‌ای و درمانی این قشر را برطرف کند.
همزمان با روز ورود آزادگان میهن اسلامی تعدادی از آزادگان با اهدای شاخه گل از خدمات مدافعان سلامت و جامعه پزشکی در دوره درمان کرونا قدردانی کرده و از عموم هموطنان خواستند تا با مراعات پروتکل‌های بهداشتی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرده و به فکر سلامتی کادر درمانی باشند.
در گرامیداشت 26 مرداد در دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و انقلابی آئین‌های گرامیداشت و تجلیل از آزادگان سرافراز برگزار شد تا این اسوه‌های صبر و مقاومت مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مدافعان سلامت رزمندگان جمهوری اسلامی ایران میهن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه) شرایط جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: هر چند به دلیل وزش باد شرقی و نفوذ هوای مرطوب خزری (در مناطق شمالی و مرکزی گاهی با سرعت تند) دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته و آسمان استان نیمه ابری تا ابری انتظار می‌رود.

به گفته او، برای این دو روز از شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و عصر در برخی از مناطق افزایش ابر و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی افزود: از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان ضمن افزایش ابر، وزش باد و کاهش دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق (در مناطق مستعد بارش تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی (به صورت متناوب و با شدت و ضعف) تا صبح یکشنبه هفته آینده در سطح استان تداوم خواهد داشت؛ لذا با تاکید بر هشدار صادره هواشناسی (سطح نارنجی - شماره ۲) رعایت موارد توصیه شده (به‌ویژه از عصر جمعه تا عصر شنبه) ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»