Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:10:12 GMT

شکست و خداحافظی غریبانه سپیدرود با تیمی جوان شده

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۸۲۷

شکست و خداحافظی غریبانه سپیدرود با تیمی جوان شده

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

با توجه به اینکه سقوط سپیدرود از قبل مشخص شده و همچنین امتیاز این بازی تاثیری برای فجری ها نداشت، این دیدار بسیار سرد و کسل کننده برگزار شد و در نهایت نیز تیم فجرسپاسی به پیروزی دست یافت تا تیم سپیدرود وداع تلخی از رقابت های لیگ دسته اول داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، این دیدار همانند سایر مسابقات فوتبال در ایران، بدون حضور تماشاگر برگزار شد که با توجه به این امر و عدم حضور طرفداران و هواداران سپیدرود رشت و خالی بودن سکوهای ورزشگاه سردارجنگل رشت نیز، سکوت غریبی  بر این بازی حکمفرما  بود.

طبق روال برگزاری مسابقات، قبل از آغاز این دیدار کادرفنی سپیدرود برای خوش آمدگویی به سمت کادرفنی فجرسپاسی رفت اما اعضای کادرفنی و  کاپیتان های دو تیم برای رعایت پروتکل های بهداشتی از دست دادن خودداری کردند.

یکی از نکات جالب توجه و حاشیه های مهم این دیدار، ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت بود که کادرفنی این تیم ترجیح داد تا در این دیدار بیشتر از بازیکنان امید و جوان خود استفاده کند که این امر در طول مسابقه نیز رعایت و حتی تعویض های سپیدرود نیز با بازیکنان جوان و امید انجام شد.

حسام یعقوبی و صادق صادق تنها بازیکنان بزرگسال سپیدرود در دیدار امشب این تیم برابر فجرسپاسی بودند و سایر بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند را، بازیکنان رده های امید و جوانان سپیدرود تشکیل می دادند.

اما حاشیه مهم دیگر این دیدار، عدم حضور مسئولان هیات فوتبال گیلان و همچنین مسئولان باشگاه سپیدرود رشت بود که هیچ یک از مسئولان هیات فوتبال این استان و همچنین مسئولان باشگاه سپیدرود به خود زحمت ندادند تا به ورزشگاه آمده و از نزدیک نظاره گر آخرین بازی سپیدرودی ها در لیگ دسته اول باشند.

با این وجود سپیدرود غریبانه در یک بازی خانگی برابر فجرسپاسی به میدان رفت و با شکست در این دیدار نیز، غریبانه از لیگ دسته اول خداحافظی کرد چون هواداران این تیم به دلیل شیوع کرونا حق حضور در ورزشگاه را نداشتند و از طرف دیگر هیچ مسئولی نیز در ورزشگاه حضور نداشت تا به بازیکنان و کادرفنی جوان سپیدرود دلداری دهد.

به هرحال تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین گام خود در رقابت های لیگ دسته اول و در یک بازی خانگی مغلوب فجرسپاسی شیراز شد تا با شکست از این مسابقات خداحافظی کند و این تیم فصل آینده باید بازی های خود را در لیگ دسته دوم انجام دهد.

با توجه به نتایج سایر دیدارها، در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، فجرسپاسی شیراز با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت و سپیدرود رشت نیز با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رتبه هفدهم، به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد.

     

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ دسته اول سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!