Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:27:58 GMT

۵۷ درصد سهمیه اشتغال جوانرود محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۹۱۱

۵۷ درصد سهمیه اشتغال جوانرود محقق شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرماندار جوانرود در این مراسم با تقدیر از خدمات همه جانبه کمیته امداد در امر خدمات‌رسانی به نیازمندان و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات گفت: امسال از ۲ هزار نفر سهمیه اشتغال این شهرستان ۵۷ درصد آن محقق شده است.

کمال شهسواری به پرداخت تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این تسهیلات در دستور کار قرار گرفته ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با معرفی واحد‌های آسیب دیده و پرداخت تسهیلات به آنان تسریع نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از همکاری بانک‌ها با این نهاد، گفت: کمیته امداد این شهرستان پارسال با اعطای ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۵۳۱ طرح اشتغالزا در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، باغداری، خدمات، صنایع دستی و دیگر بخش‌ها رتبه اول استان کرمانشاه را کسب کرد.

فرهاد شهبازی افزود: کمیته امداد شهرستان جوانرود در چهار ماه سپری شده از امسال  نیز با پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۳۳ طرح زمینه اشتغال پایدار برای ۳۳ نفر را فراهم کرده است.

او یادآور شد: کمیته امداد شهرستان جوانرود همواره اشتغال جوانان و مددجویان را در اولویت کاری خود قرار داده و تاکنون نیز در این امر موفق بوده است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان تسهیلات بانکی کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن