Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با انتشار عکسی از بازگشت آزادگان به کشور در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: 

بیست و شش مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گرامی باد. این روز عزیز در تاریخ جمهوری اسلامی، از بیادماندتی‌ترین مناسبت‌هاست. بازگشت آزادگان، نماد خودباوری و به ثمر نشستن سالها تلاش و ثبات قدم و مداومت در مسیر نیل به آرمانهای انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم گذشت سالها، هنوز هم کام مردم مسلمان و انقلابی ایران، از حلاوت این رخداد فرخنده شیرین است.

جا دارد در این روز عزیز از همه آزادگان عزیزی که در راه دفاع از میهن، رنج اسارت را به جان خریدند قدردانی و یادی کنیم از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی که امکان مشارکت در این شادی بزرگ ملی را پیدا نکردند. اعتلا و بالندگی ایران بزرگ، مرهون سلحشوری‌ها و فداکاری‌های این دلیرمردان و همتایان آنها در طول تاریخ پرفرارنشیب این سرزمین است.

بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ‌ترین اثرات مقاومت است 

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن پیامی صادر کرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

«باسمه تعالی

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌های ماندگار تجلی روح انسانیت در گستره جهان هستی است. رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران که پس از ثبت مجاهدت در عرصه‌های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه‌های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

۲۶ مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ‌ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو می‌باشد که به خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی نهایتا به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشا حقیقت و راستی خواهد انجامید.

این روز فرخنده و تاریخی را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تمامی آزادگان سربلند انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و هم میهنان عزیزم تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی و موفقیت مردم هوشیار و مقاوم کشورمان را خواستارم.»

کد خبر 1422472

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی محمود واعظی آزادگان جنگ تحمیلی بازگشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی