Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: خیرین امنیت ساز در استان ما کنتر ورود پیدا می کنند و متاسفانه نسبت به این امر کم لطف هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار مهدی انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد این نهاد با اشاره به کاهش ۳۵درصدی تصادفات در محورهای استان از کاهش ۲۷درصدی فوتی ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۶ باند از سارقان محموله که ۶۳ فقره بار را در جاده  سرقت کرده بودند متلاشی شدند.

سردار انصاری دستگیری ۲۵نفر در کشف ۵۹ خودروی سرقتی ، کشف ۶فقره سرقت مغازه ها با ۲۵سارق وکشف ۴باند سارقین موبایل با ۳۰ فقره سرقت را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان دانست.

وی گفت در سال جاری ۱۳۹مورد رسیدگی به کلاهبرداری داشتیم و همچنین با استقرار گشت غیره محسوس یا موتورسیکلت سرقت های داخل خودرو را پیگیری می کنیم.

سردار انصاری تاکید کرد: برای ایجاد امنیت و آرامش عشایر از نیروی گشت بیشتری استفاده می کنیم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان تیر اندازی در عروسی ها یک فرهنگ غلط واشتباه است که متاسفانه جلوگیری از آن نیز کار سختی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۸۰ میلیارد ریال انواع کالا های قاچاق در جاده های ارتباطی استان کشف وضبط شده است گفت: در این رابطه علاوه بر دستگیری  یک هزار ۲۸ قاچاقچی و توقیف ۴۴۳ دستگاه ۱۰ باند سارق احشام و ۸۵ نفر نیز دستگیر شدند.

به گفته ی سردار انصاری ۶۵۰ راس دام سرقطی در سال جاری کشف و ضبط شدند که در این خصوص ۱۰۹ پرونده نیز تشکیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تصریح اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان های پاک کشور در گرایش به مواد مخدر است اظهار کرد: در استان  ۱۲ هزار معتاد به مواد مخدر شناسایی شدند که متاسفانه در سال های اخیر این استان به یکی از محورهای حمل  و توزیع مواد مخدر تبدیل شده است.

انصاری در خصوص اقدامات کرونایی ناجا در استان هم گفت: در کرونا از از ابتدای بحث شیوع ویروس در قالب جلسات در ایست بازرسی‌ها حاضر شدیم و با ماشین های آب‌پاش خود گندزدایی کردیم و در مجموع ۳۹۰ مورد اقدامات کرونایی داشتیم.

وی در همین خصوص به جرایم کرونایی در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: ۲۲۱ گزارش در فضای مجازی از پلیس فتا و ۱۶۰ تارنمای مجرمانه داشتیم.

سردار انصاری ابراز داشت: پلیس بر این باور است  بخشی از عملکرد و کیفیت و کار ما مدیون تعامل و همکاری اهالی رسانه است که از همکاری و تعامل شما تقدیر و تشکر می کنم زیرا موضوع امنیت و جان و ناموس مردم مطرح است که این نگاه باید یک نگاه تعاملی باشد.

در پایان این مراسم توسط فرماندهی انتظامی استان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار انصاری نیروی انتظامی استان سردار انصاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند