Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای نقل و انتقالات مانند تیم‌های دولتی هزینه نکردیم و اعتراضی به هیچ باشگاهی نداریم، هرچه کردند نوش جان‌شان.

وحید شمسایی، ستاره سابق فوتسال ایران و جهان و سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره رضایتش از نقل و انتقالات باشگاهش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: برای نقل و انتقالات یکسری سهمیه‌هایی تعیین شده که ما هم تلاش کردیم بر اساس آن عمل کنیم و تا به امروز هم با یکسری بازیکن به توافق رسیدیم و قراردادها امضا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلاشیم در این زمانی که فعلا در اختیار داریم سایر بازیکنان مدنظرمان را هم جذب کنیم تا تیم 14 نفره‌مان تکمیل شود.

او درخصوص زمان شروع تمرینات گیتی پسند گفت: منتظر هستیم تا سازمان لیگ تعیین تکلیف کند. فعلا دو تاریخ احتمالی برای شروع رقابت‌های لیگ مطرح است که یکی مهرماه است و دیگری دی ماه. باید دید آیا مسابقات جام ملت‌ها به تعویق می‌افتد یا خیر تا بر اساس آن لیگ استارت بخورد. قطعا با مشخص شدن زمان شروع مسابقات ما هم استارت تمرینات ما را خواهیم زد.

سرمربی گیتی پسند درباره حواشی به وجود آمده درخصوص رقم قراردادها توضیح داد: حواشی برای تیم مس است که یک تیم دولتی محسوب می‌شود و دارای منابع مالی است نه برای ما. به هر جهت هر باشگاهی که در لیگ تیمداری می‌کند به دنبال هدفی است و برای آن هدف هم باید تلاش کند. ما هم بدون هدف نیستیم و بر اساس همان اهداف تعیین شده جلو آمدیم. ولی واقعا نمی‌توانستیم مانند مس هزینه کنیم. ما قصد داشتیم مهدی جاوید را جذب کنیم که رقم پیشنهادی مس بالاتر از ما بود و جاوید ترجیح داد به این تیم برود و یا یکسری ستاره‌های تیم هم به همین خاطر از ما جدا شدند و به مس رفتند. ما هیچ اعتراضی نداریم نوش جان‌شان.

شمسایی در واکنش به این صحبت که گفته می‌شود رقم قراردادش به اندازه رقم سه بازیکن ملی‌پوش است گفت: به هر حال همه وحید شمسایی را می‌شناسند و نیازی به توضیح اضافی نیست. من برای خودم و کاری که انجام می‌دهم ارزش قائلم به همین دلیل هم مدت‌ها پیشنهاد هیچ تیمی را قبول نمی‌کردم. ولی حالا گیتی پسند پیشنهاد داد و من هم اهداف باشگاه را دیدم و در نهایت توافق کردیم و حالا فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. رقم قراردادهای باشگاه ما هم چیز معقولی است و چندان هم موارد عجیب و غریبی ندارد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان در مورد حذف پلی آف بیان کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف لیگ مشخص شود. امسال با توجه به رقابت‌هایی که تیم ملی در پیش دارد سازمان لیگ در نظر گرفته پلی‌آف را حذف کند هر چند من موافق برگزاری پلی‌آف هستم به شرطی که زیر ساخت‌ها را داشته باشیم، ولی در این شرایط به نظرم تصمیم درستی گرفته شد. 4/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال وحید شمسایی نقل و انتقالات گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پیرو آئوسیلیو، مدیر اینتر، برنامه‌های باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 را اعلام کرد و تایید کرد که برای تمدید قرارداد با سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم، فقط "پنج دقیقه" وقت صرف خواهد کرد.

آئوسیلیو مصاحبه مفصلی با فابریزیو بیاسین، درمورد برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی گفت:"ما باید کل وضعیت را عمیقاً تحلیل کنیم. یکی از نکات کلیدی قبل از فصل این بود که تعداد بازیکنان مناسبی داشته باشیم تا همه فرصتی برای بازی کردن داشته باشند. این برای مربی هم خوب است چون داشتن چهار یا پنج بازیکن اضافی در جوانی مشکلی ندارد، نه زمانی که مسن‌تر و با تجربه هستند."

اینزاگی می‌خواهد در فصل بعدی پنج مهاجم داشته باشد؟

من نمی‌دانم. ما این موضوع را با مربی ارزیابی خواهیم کرد. ما با چهار مهاجم خوب کار کرده‌ایم و نمی‌دانم چرا باید تغییر کنیم. بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان هستند که می‌توانند در خط حمله قرار بگیرند. او باهوش‌ ​​است و در صورت نیاز می تواند به عنوان مهاجم بازی کند. ما یک مربی جوان درخشان داریم که با این سیستم بازی می کند، اما شاید او ممکن است در آینده چیزی را تغییر دهد، همانطور که در لاتزیو این کار را انجام داد.

چالش‌های اینتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده چه خواهد بود؟

نقل و انتقالات مهم زیادی وجود ندارد. فروختن بازیکن به تیم‌های میانه جدول راحت‌تر است. سرمایه گذاری‌های قابل توجهی برای بازیکنان برتر یا فوتبالیست‌های آینده دار انجام می‌شود. با این حال کار دشوارتر است و قیمت‌ها حیرت انگیز است. پنجره نقل و انتقالات مانند گذشته خواهد بود اما ما نمی‌ترسیم. در عین حال، کمی متفاوت خواهد بود چون به کمی تغییر نیاز داریم. ما نیازی به فروش کسی نداریم و خواهیم دید که چه فرصت.هایی داریم. سال گذشته شرایط مساعدی در مورد آندره اونانا و مارسو بروزوویچ وجود داشت.

سال گذشته در مورد پرونده روملو لوکاکو دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

سریع بود. او سیگنال‌هایی فرستاده بود، بنابراین وقتی متوجه شدیم که چه خبر است، تصمیم گرفتیم با احترام بیشتر از آنچه که توضیح داده شد، به آن پایان دهیم. تنها چیزی که استراتژی ما را تغییر داد، تصمیم ادین ژکو بود. ما می خواستیم یک فصل دیگر با او تمدید کنیم و به هر حال مارکوس تورام را به خدمت بگیریم.

تلاش برای تمدید قراردادهای لائوتارو مارتینز، نیکولو بارلا و سیمونه اینزاگی؟

درمورد مارتینز یک وضعیت عادی داریم، مانند هر باشگاهی، زمانی که یک بازیکن مهم است، باید تمدید کند. ما به زمان نیاز داریم زیرا این قراردادها چیزی را تغییر می‌دهد، اما هر دو طرف می‌خواهند با هم ادامه دهند. درمورد بارلا هم ما باید تعادل مالی پیدا کنیم، اما عجله‌ای وجود ندارد چون قرارداد او در سال 2026 به پایان می‌رسد. شاید قبل از لائوتارو این اتفاق بیفتد. درباره اینزاگی، این یک امر رسمی است. ما حتی در مورد آن صحبت نکرده‌ایم، سر یک میز همدیگر را می‌بینیم و ظرف پنج دقیقه آن را تمام می‌کنیم!

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • تصاویری از فاطمه معتمد آریا، باران کوثری و هوتن شکیبا در یک فیلم
  • لوییس سوارز و رسیدن به رکورد 500 گل باشگاهی / فیلم
  • تجمع اعتراضی در مجتمع مس سرچشمه 
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت