Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:50:30 GMT

در کرمان هم امشب جشن قهرمانی به پا بود! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۱۸۴

شاگردان مرضیه جعفری امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان جام هفتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را بالای سر بردند.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که به دلیل شیوع کرونا سازمان لیگ تصمیم گرفت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان نیمه تمام بماند و تیم شهرداری بم به عنوان قهرمان معرفی شد، مسئولان سازمان لیگ به دنبال فرصتی بودند تا مراسم جشن قهرمانی را برگزار کرده و جام قهرمانی را به بمی‌ها اهدا کنند؛ امشب و در شبی که در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آقایان و در رفسنجان، تیم مس جشن قهرمانی لیگ دسته اول را برگزار کرد، پیش از آن جشن قهرمانی شهرداری بم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برپا شد تا در واقع دو جشن قهرمانی در فاصله زمانی یک ساعت در استان کرمان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول دوازده دوره برگزاری رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری بم توانسته با هفت قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم لیگ را از آن خود کند؛ شاگردان مرضیه جعفری در حالی هفتمین قهرمانی خود را جشن گرفتند که در فصل جاری حتی یک امتیاز هم به رقبا ندادند و تا پیش از تعطیلی مسابقات، همه رقبای خود را مقتدرانه شکست داده بودند تا با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 

در مراسم امشب حیدر بهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و گلاره ناظمی مسئول سازمان لیگ فوتبال بانوان حضور داشتند؛ در ادامه گزارش تصویری جشن هفتمین قهرمانی تیم شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان که امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد را از لنز دوربین "سهیل سعادتمندی" تماشا می‌کنید:

 

 

 

 

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتبال بانوان جشن قهرمانی شهرداری بم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند

 باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳