Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:42:08 GMT

سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۳۵۱

سویا نخستین فینالیست لیگ اروپا

سویا با پیروزی برابر منچستریونایتد به فینال لیگ اروپا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، اولین دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا یکشنبه شب بین دو تیم سویا و منچستریونایتد برگزار شد و شاگردان یولن لوپتگی با پیروزی ۲ بر یک به فینال صعود کردند. 

یونایتد که بازی را بهتر شروع کرده بود در دقیقه ۹ صاحب یک پنالتی شد. بازیکن سویا روی مارکوس راشفورد خطا کرد و برونو فرناندس توانست دروازه تیم اسپانیایی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر از ۲۰ دقیقه بعد سویا در یک حرکت تیمی خوب به گل دست یافت. سوسو توانست بازی را مساوی کند. یونایتد در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما نمی‌توانست موقعیت‌های خیلی خطرناکی ایجاد کند. در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

برتری شاگردان اوله‌گنار سولسشایر در نیمه دوم هم ادامه داشت و یاسبین بونو با چند مهار خوب خود اجازه گلزنی به یونایتد را نداد. در حالی که به نظر می‌رسید شیاطین سرخ به گل دوم خود دست یابند این سویا بود که دروازه یونایتد را باز کرد. مدافعان این تیم به راحتی اجازه دادند لوک دیانگ دروازه‌شان را در دقیقه ۷۸ باز کند. پس از این گل یونایتد تمام تلاش خود را کرد تا نتیجه را به تساوی برساند اما در این امر موفق نشد. 

در نهایت سویا به فینال لیگ اروپا صعود کرد و حریفش در آخرین گام برای کسب قهرمانی پس از دیدار امشب (دوشنبه) اینتر و شاختار مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سویا ليگ اروپا تیم فوتبال منچستریونایتد لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم