Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:55:32 GMT

بازگشت بدل عادل به صدا و سیما + سند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۶۳۴

بازگشت بدل عادل به صدا و سیما + سند

مجتبی پوربخش ، مجری برنامه لیگ یک که مدتی از آنتن شبکه ورزش به دور بود و این غیبت او شایعاتی را با توجه به حواشی آخرین برنامه اش در خصوص ممنوع التصویری اش به وجود آورده بود، با حضور در این برنامه به شایعات پایان داد.
گفتنی است از روز های اول اجرای او در اوایل دهه نود بسیاری با توجه به شباهت اجرا و آلات این مجری، او را به عنوان بدل عادل فردوسی پور می شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی پوربخش ، مجری شبکه ورزش یک هفته بعد از شوخی‌های زننده با مربی فوتبال مجدد روی آنتن بازگشت.
پیش از این گفته شده بود که مجتبی پوربخش مجری برنامه لیگ یک به دلیل مصاحبه عجیبش با علی نظرمحمدی از شبکه ورزش کنار گذاشته شده و دیگر برنامه لیگ یک تا انتهای فصل روی آنتن نمی رود.

پی نوشت:

گفتنی است از روز های اول اجرای او در اوایل دهه نود بسیاری با توجه به شباهت اجرا و آلات این مجری، او را به عنوان بدل عادل فردوسی پور می شناختند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شبکه ورزش مجتبی پوربخش شبکه ورزش لیگ بک مجتبی پوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!