Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این میزان محصول راهبردی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان ۶۶۴ میلیارد تومان است.

وی یادآوری کرد: تاکنون از این مبلغ ۴۴۵ میلیارد تومان به حساب گندمکاران استان واریز شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: تاکنون ۳۴ هزار و ۷۸۵ تن گندم به صورت توافقی توسط شرکت مینوی خرمدره از کشاورزان استان خریداری شده چرا که مواد اولیه این شرکت وابسته به گندم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزدی خاطرنشان کرد: در خرید توافقی توسط صنف و صنعت قیمت بالاتر از نرخ مصوب دولتی بوده و بخش خصوصی مبلغ را به حساب کشاورزان واریز می کند.
وی اضافه کرد: هر کیلوگرم گندم از کشاورزان ۲۵ هزار ریال به نرخ مصوب دولتی خریداری می شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: در خرید توافقی اولویت فروش گندم به شرکت ها و کارخانه های داخل استان که مواد اولیه آنها وابسته به این محصول است، می باشد.
ایزدی اضافه کرد: طبق پیش بینی های انجام شده امسال ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می شود.
وی از کشاورزان خواست، کمباین ها را تنظیم نموده و از تنظیم بودن ام اطمینان داشته باشند تا گندم ها هنگام برداشت خرد نشده و کیفیت محصول حفظ شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: امسال به منظور سهولت و دسترسی راحت به مراکز عرضه گندم تعداد سیلو ها از ۴۰ به ۴۵ مورد افزایش رسیده است.
به گفته ایزدی، امسال ظرفیت سیلوهای استان ۳۰ هزار  تن افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام دولت، سال گذشته هر کیلوگرم گندم با نرخ مصوب ۱۷ هزار ریال از کشاورزان تعیین شده بود.
 سال گذشته ۲۴۹ هزار تن گندم به  ارزش چهار هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال خریداری شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان وزارت جهاد کشاورزی گندم خرید تضمینی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود