Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:21:35 GMT

ویرانی کنونی در عراق نتیجه اقدامات آمریکا است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۹۳۲

ویرانی کنونی در عراق نتیجه اقدامات آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «حازم الجنابی» یکی از اعضای جبهه نجات و توسعه عراق اعلام کرد که اقدامات آمریکا باعث ویرانی عراق شده است.

وی افزود: ویرانی کنونی در عراق نتیجه اقدامات آمریکا است چرا که این کشور را تبدیل به میدان جنگ با دیگر کشورها کرده است.

الجنابی بیان کرد: سفر آتی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به آمریکا هیچ منفعتی برای ملت این کشور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چه بسا این سفر نتایج معکوس داشته و برای عراق مشکلاتی ایجاد کند.

از سوی دیگر «محمد الخالدی» رئیس فراکسیون بیارق الخیر اعلام کرد که الکاظمی در جریان سفر به آمریکا باید پرونده اخراج نظامیان خارجی از عراق را نهایی کند.

پیش از این نیز بسیاری از نمایندگان عراقی خواهان نهایی شدن پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق در جریان سفر الکاظمی به آمریکا شده بودند.

کد خبر 5000494 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا مصطفی الکاظمی نظامیان آمریکایی ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی دونالد ترامپ ایران عراق تحریم تسلیحاتی ایران عربستان سعودی بیروت ویروس کرونا عادی سازی روابط با اسرائیل ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه‌ماهه نخست خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به‌دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱.۵ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۲۲۰۰ کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه‌گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت‌بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه‌شنبه بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ضرر خالص ۱۱.۹ میلیارد دلاری یا ۵.۸۹ دلار به‌ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص ۲.۳ میلیارد دلار یا ۱.۰۷ دلار به‌ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • تصاویر هوایی ویرانی عظیم در خان‌یونس را نشان می‌دهد
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان