Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:30:31 GMT

اتفاقی که مانع از تمدید قرارداد بازیکن استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۹۹۹۲

اتفاقی که مانع از تمدید قرارداد بازیکن استقلال شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که در روزهای گذشته بارها صحبت از تمدید باشگاه استقلال با علی کریمی هافبک میانی این تیم که این روزها در ترکیب آبیها خوش می‌درخشد و گلهای حساسی هم برای این تیم می‌زند مطرح می‌شد، کریمی هنوز با آبی‌ها توافق نکرده تا ادامه حضورش در این تیم برای فصل آینده در ابهام باشد.

در این خصوص خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد اختلاف باشگاه استقلال با علی کریمی بر سر مبلغ قرار داد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقم پیشنهادی کریمی فاصله زیادی با اشل‌های باشگاه دارد و هنوز پیشنهاد وی به نظر مسئولان باشگاه نزدیک نشده است. 

رایزنی با کریمی و مدیر برنامه‌های وی همچنان ادامه دارد و در صورتی که کریمی پیشنهادش را تعدیل کرده و واقعی‌تر کند، استقلالی‌ها قراردادش را تمدید خواهند کرد. 

کد خبر 5000059

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران امیر قلعه نویی فوتسال تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وزارت ورزش و جوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد