Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@01:33:35 GMT

نجات مرد ۳۵ ساله از خودکشی از پنچره هتل فردوسی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۲۶۰

نجات مرد ۳۵ ساله از خودکشی از پنچره هتل فردوسی

خبرگزاری مهر: سرهنگ دوست علی جلیلیان، اظهار کرد: صبح گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی، قصد خودکشی یک جوان ۳۵ ساله از لبه پنجره طبقه ششم هتل فردوسی به کلانتری ۱۰۹ بهارستان مخابره شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: با دریافت خبر، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به سر تیمی اکیپ عملیات ویژه سرکلانتری هفتم به همراه عوامل آتش‌نشانی و سایر تیم‌های امدادی در محل اعلامی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که جوان به مدت ۶ روز است که در این هتل اقامت دارد و امروز صبح با قفل کردن در اتاق و شکستن شیشه‌های اطراف قصد خودکشی از طبقه ششم هتل دارد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شخصاً در محل اقامت جوان ۳۵ ساله حاضر شده تا عملیات نجات جوان ۳۵ ساله کنترل و مهار شود که مشخص شد امکان ورود به اتاق این جوان به دلیل قفل بودن در ورودی و نجات وی وجود ندارد.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: تخریب و شکستن در اتاق هتل به دلیل امکان پرتاب کردن جوان ممکن نبود گام بعدی عملیات پلیسی برای انصراف جوان ۳۵ ساله آغاز که پس از سه ساعت گفتگو با این جوان وی از خودکشی منصرف شد.

این مقام پلیسی افزود: ساعت ۱۳:۳۵ پایان عملیات اعلام و ترافیک سنگینی نیز که در محل به وجود آمده بود پس از مدتی بار ترافیکی روان و تردد به حالت عادی بازگشت.

وی در پایان گفت: تحقیقات درباره علت این اقدام پسر جوان در حال بررسی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودکشی مرد ۳۵ ساله هتل فردوسی جوان ۳۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد