Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آتش‌سوزی در ارتفاعات افزر شهرستان قیروکارزین که از شب گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و مراتع این منطقه در آتش می‌سوزد. - اخبار استانها -

صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، در رابطه با آخرین وضعیت حریق در ارتفاعات افزر شهرستان قیروکارزین، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی اعم از سپاه، نیروهای بسیجی، مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و منابع‌طبیعی در منطقه حادثه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای مهار آتش در این منطقه، افزود: آتش‌سوزی که از شب گذشته آغاز شده بود با تلاش نیروها مهار شد اما باز هم از عصر روز گذشته به دلیل وزش باد، این آتش مجددا شعله‌ور شد و هم اکنون 40 نیرو برای انجام عملیات اطفاء در منطقه حضور دارند.

بیش از 1600 اطفاء آتش‌سوزی در اراضی جنگلی و مرتعی کشورگسترش آتش‌سوزی پلدختر به‌سمت جنگل‌های بلوط ؛ حریق طی ساعات آینده مهار می‌شودسیستان و بلوچستان رکورددار کمترین حادثه و آتش‌سوزی برای شناورهای صیادی؛ امسال هیچ حادثه‌ای نداشتیم

صمدنژاد با بیان اینکه حجم آتش‌سوزی بالا است و در این رابطه از پایگاه هوایی شهید دروان شیراز درخواست بالگرد کرده‌ایم، ادامه داد: امیدوارم آتش‌سوزی در سریع‌ترین زمان مهار و کنترل شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه علت وقوع حریق در دست بررسی‌ است، تصریح کرد: هنوز وسعت این آتش‌سوزی به صورت دقیق مشخص نیست.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... بیش از ۱۶۰۰ اطفاء آتش‌سوزی در اراضی جنگلی و مرتعی کشور گسترش آتش‌سوزی پلدختر به‌سمت جنگل‌های بلوط ؛ حریق طی ساعات آینده مهار می‌شود کهگیلویه و بویراحمد| ۴ هزارخانوار روستایی و عشایری درختان جنگل را قطع می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیش از ۱۶۰۰ اطفاء آتش‌سوزی در اراضی جنگلی و مرتعی کشور گسترش آتش‌سوزی پلدختر به‌سمت جنگل‌های بلوط ؛ حریق طی ساعات آینده مهار می‌شود کهگیلویه و بویراحمد| ۴ هزارخانوار روستایی و عشایری درختان جنگل را قطع می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۲ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۳ مس کرمان از صعود به لیگ برتر فوتبال بازماند ۴ گرگان|بررسی تکمیلی برای تعیین علت مرگ "سها رضانژاد"/ شکستگی‌ها با سقوط از ارتفاع مطابقت دارد ۵ سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها ۶ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۷ جبران عقب‌ماندگی استان فارس در حوزه‌های مختلف اولویت مجمع نمایندگان است ۸ گزارش | رنگ یک شهر می‌تواند انسان را خوشحال یا افسرده کند؛ القای مفاهیم توسط رنگ‌ها مهمترین اخبار استانها تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری