Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با پیروزی آلومینیوم اراک مقابل داماش و صعود این تیم به‌عنوان دومین تیم حاضر در لیگ بیستم پس از تیم مس رفسنجان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری دیدارهای هفته سی و چهارم این رقابت‌ها به صورت هم‌زمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهم‌ترین دیدارهای این هفته آلومینیوم اراک موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گل ابوالفضل عکاشه داماش گیلان را شکست دهد و با 63 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در جایگاه دوم قرار گیرد تا به لیگ برتر صعود کند.

مس کرمان هم با سه گل توسط میثم تهی‌دست و شروین بزرگ در خانه علم و ادب تبریز به پیروزی رسید اما نتوانست به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک، دومین تیم کرمانی لیگ بیستم لقب بگیرد و به لیگ برتر صعود کند.

در دیگر دیدار مهم این هفته سپیدرود با یک گل مغلوب فجر سپاسی شد و با 30 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و به لیگ دسته دو سقوط کرد. نیروی زمینی هم با تساوی بدون گل مقابل گل‌ریحان با 33 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و نتوانست از تساوی بدون گل ملوان مقابل قشقایی استفاده کند تا این تیم هم به لیگ دسته سقوط کند.





با این اوصاف مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کردند و علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت و نیروی زمینی به لیگ دسته دو سقوط کردند. رایکا بابل، ملوان بندر انزلی و نیروی زمینی سایر تیم های در معرض خطر سقوط به لیگ دسته دو بودند که با توجه به نتایج امشب که با تساوی نیروی زمینی همراه بود سبب شد تا این تیم به عنوان سومین تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند.

در دیدارهای دیگر این هفته مس رفسنجان صدرنشین مقابل بادران به تساوی یک، یک رسید، هوادار با دو گل خوشه طلایی را شکست داد و رایکا هم با دو گل از سد آرمان گهر عبور کرد. دیدار استقلال خوزستان و نود ارومیه هم به صورت عجیبی به بهانه تشریفاتی بودن و سفر نکردن کاروان نود ارومیه به اهواز لغو شد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک لیگ دسته دو نیروی زمینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی