Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید بداند که بهتر است سلطه‌گری و یکجانبه‌گرایی خود را کنار بگذارد.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با امتداد، با اشاره به شکست آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، گفت: دوران یکجانبه‌گرایی در نظام بین‌الملل به پایان رسیده است و این اتفاق نشان داد که نظام‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکا باید بدانند که بهتر است سلطه‌گری و یکجانبه‌گرایی خود را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همه کشورهای دنیا باید بر مبنای نظام چندجانبه‌گرایی رفتار کنند و رویکرد جمهوری اسلامی ایران هم باید با نگاه به افق آینده انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید نگاه ما به بیگانگان باشد بلکه باید بر اساس راهبردهای نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی مسیر خود را پیش ببریم.

عزیزی گفت: شکست آمریکا در شورای امنیت نشان داد ما می‌توانیم با یک راهبرد بلندمدت و ارتباط با کشورهای همسو و دوستان خود، امور را پیش ببریم و همچنین لازم است که به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خودمان و منطقه توجه کنیم و به هیچ وجه نباید این ظرفیت‌ها نادیده گرفته شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای غربی همواره نشان داده‌اند که بر اساس منافع خودشان عمل می‌کنند و در این شرایط ما باید تمرکز خود را روی ارتباط با کشورهای همسو و همسایه بگذاریم و همچنین بر توانمندی‌های داخلی خودمان تکیه کنیم تا از این طریق پاسخ محکمی به نظام سلطه دهیم.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: یکجانبه گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح