Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

خامس: می خواهم بروم، باشگاه رهایم نمی کند

وضعیت خامس رودریگز در رئال‌مادرید چندان خوب نیست و این بازیکن می‌خواهد از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامس در جدیدترین مصاحبه‌اش در این مورد گفت: «اگر بازیکن بدی بودم، این مسئله را می‌پذیرفتم، اما من کسی هستم که دوست دارم بازی کنم و پیروز شوم. وقتی می‌بینی به اندازه هم‌تیمی‌هایت فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کنی، این سخت است. من می‌خواهم جدا شوم، اما باشگاه رهایم نمی‌کند.»

اشمایکل می رود، سنگربان اسپانیایی می آید؟

باشگاه لسترسیتی با توجه به جدایی احتمالی کسپر اشمایکل به دنبال خرید یک دروازه‌بان است.

روزنامه «میرر» مدعی شد، روباه‌ها سرخیو ریکو دروازه‌بان اسپانیایی تیم سویا را زیر نظر گرفته‌اند. اشمایکل از چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دارد و احتمالاً درخواست جدایی خواهد داد. ریکو هم که بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است به صورت قرضی در سویا توپ می‌زند و انتظار می‌رود مبلغ فروشش ۸ میلیون پوند باشد. او با پیراهن فولام در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است.

یک هلندی سرمربی بارسلونا شد؟

بعد از شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ احتمالاً کیکه ستین باشگاه کاتالونیایی را ترک خواهد کرد.

شبکه «TV۳» کاتالونیا مدعی شد، با وجود اینکه مائوریسیو پوچتینو و ژاوی هم گزینه سرمربیگری بارسلونا هستند، اما رونالد کومان به نیمکت آبی‌واناری‌ها نزدیک شده و او جانشین ستین خواهد شد.

کومان در حال حاضر سرمربی تیم ملی هلند است و برای استخدام او باید فدراسیون فوتبال این کشور را راضی کنند.

سویا منچستریونایتد را کنار زد و فینالیست شد

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد و سویا به مصاف هم رفتند و این تیم اسپانیایی بود که با ارائه یک بازی حساب شده و با استفاده از اندک موقعیت‌ها ۲ بر یک پیروز شد .

گل‌های این بازی را سوسو در دقیقه ۲۶ و دی‌یونگ در دقیقه ۷۸ برای سویا به ثمر رساندند و تک گل منچستریونایتد را فرناندس در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی زد.

آندلوسی‌ها با این برد برای ششمین مرتبه در فینال لیگ اروپا حاضر خواهند بود. سویا در ۵ حضور قبلی قهرمان شده است.

آتش لوپتگی به جان شیاطین زمین و کهکشان

سرمربی پیشین رئال مادرید که از این تیم کنار گذاشته شد، حالا بعد از حدود دو سال دوباره ارزش های خود را در عرصه مربیگری ثبت کرد. او دو سال پیش که سکان هدایت تیم‌ملی اسپانیا را بر عهده داشت پس از مذاکرات مخفیانه با رئال مادرید از سمتش اخراج شد. حضورش روی نیمکت کهکشانی‌ها هم چندان موفق نبود و پس از شکست سنگین با پنج گل برابر بارسا از رئال هم اخراج شد!

حالا این سرمربی اسپانیایی بعد از دو سال دوباره خودش را ثابت کرد و موفق شد با شکست دادن شاگردان سولشائر، تیمش را به فینال لیگ اروپا برساند.

رئیس تهدید به مرگ شد و محافظ گرفت

آنیل مورتی رئیس سنگاپوری باشگاه والنسیا تصمیم گرفت بعد از تهدید شدن در شبکه‌های اجتماعی محافظ شخصی مسلح استخدام کند.

رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند، بعد از اعتراض هواداران والنسیا به سیاست‌های نقل‌وانتقالات، مورتی چنین تصمیمی گرفته است. رئیس خفاش‌ها اکتبر ۲۰۱۹ هم تهدید به مرگ شده بود و این مسئله را به پلیس اطلاع داد.

مسی از بارسلونا جدا می شود

یک خبرنگار برزیلی که به باشگاه بارسلونا نزدیک است مدعی شده لیونل مسی می‌خواهد جدا شود.

مارسلو بچلر ادعا کرده بعد از شکست سنگین مقابل بایرن‌مونیخ، مسی تصمیمش را برای جدایی گرفته و احتمال دارد همین تابستان یک سال قبل از پایان قراردادش راهی اینتر شود.

ناواس بازی با لایپزیش را از دست داد

دروازه بان باتجربه پی اس جی در جریان دیدار این تیم برابر آتالانتا در همان اواسط نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به ریکو، سنگربان اسپانیایی داد. حالا مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کردند روند بهبودی کیلور ناواس طولانی است و او قطعا در بازی با لایپزیش غایب است.

ادریس گه یه، هافبک پاری سن ژرمن نیز در تمرینات این تیم غایب بوده و احتمال غیبت او برابر حریف آلمانی وجود دارد. همچنین مارکو وراتی نیز برابر آتالانتا بازی نکرد و احتمال عدم حضور او مقابل لایپزیش نیز مطرح شده است. کیلور ناواس در این فصل عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشت و تجربه سه قهرمانی متوالی با لباس رئال مادرید در لیگ قهرمانان می توانست کمک حال توخل برای رسیدن به این هدف باشد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان رئال مادرید لسترسیتی بارسلونا منچستریونایتد سویا والنسیا پاری‌سن ژرمن لایپزیش خامس رودریگز کسپر اشمایکل رونالد کومان بایرن مونیخ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا رئال مادرید لسترسیتی بارسلونا منچستریونایتد سویا والنسیا پاری سن ژرمن لایپزیش خامس رودریگز کسپر اشمایکل رونالد کومان بایرن مونیخ پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات مک‌تامینی نگرانی‌ها هواداران منچستریونایتد مبنی بر احتمال جدی بودن مصدومیت زانویش که در جریان تساوی یک - شیاطین سرخ مقابل برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر به آن دچار شد را برطرف کرد. این هافبک اسکاتلندی پس از مصدومیتی که در بازی با برنلی به آن دچار شد، به شدت ناراحت به نظر می‌رسید و این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است بازی‌های پیش روی منچستریونایتد را از دست بدهد، از جمله بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پیش از این خبر داده بود که مک‌تامینی بعید است که به بازی دوشنبه هفته آینده این تیم با کریستال‌پالاس در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برسد.  این هافبک 27 ساله پیش از این در تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) در بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج دچار مصدومیت شده بود اما در ادامه به شرایط بازی رسید و در بازی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق به گلزنی شد.

مک‌تامینی 27 ساله با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - در صحنه‌ مصدومیت - لغزیدم و به طرز بدی روی زانویم افتادم، مانند بازی با چلسی. چیز چندان جدی‌ای نیست و فقط هایپراکستنشن (عقب‌زدگی زانو) است اما بابت این موضوع عصبانی و ناراحت بودم، چون فکر می‌کردم مصدومیتم جدی است. امیدوارم خیلی زود به زمین بازگردم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

منچستریونایتد که در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارد و در تاریخ 25 مِی (5 خرداد) هم باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست