Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش نابینایان و کم‌بینایان آذربایجان‌غربی گفت: محمدرضا وطن‌فدا برای اولین بار در کشور به ۳ قله بلند کشور صعود خواهدکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، عبدالمناف عظیمی گفت: محمدرضا وطن‌فدا روشن‌دل ارومیه‌ای قرار است روز چهارشنبه برای اولین بار در ایران به عنوان یک نابینا به قله‌های سبلان به ارتفاع ۴۸۱۱ متر ، علم کوه به ارتفاع ۴۸۵۰ متر و دماوند به ارتفاع ۵۶۱۰ متر صعود خواهدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این ورزشکار پیش از این به قله شهیدان ارومیه بزرگترین قله استان صعود کرده است.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم‌بینایان آذربایجان‌غربی افزود: برای شرکت در مسابقات کشوری، تیم ۸ نفره آمادگی جسمانی برادران و خواهران در این رقابت‌ها که به‌صورت آنلاین برگزار خواهدشد، شرکت می‌کنند.

عظیمی اظهارکرد: دوره بازآموزی مریگری گلبال که از هفته گذشته آغاز و تا پایان این هفته ادامه خواهدداشت.

محمدرضا وطن‌فدا ورزشکار روشندل استان سابقه کسب ۳ مدال آسیایی و یک مقام چهارمی مسابقات جهانی نابینایان رشته دوومیدانی را داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نابینایان گلبال روشندل قله دماوند آذربایجان غربی قله علم کوه قله سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!