Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصارالله سکوت طولانی اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در برابر اقدام ننگین ابوظبی در عادی‌سازی با اشغالگران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره٬ «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در برابر اقدام شرم‌آور امارات در عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام در صفحه توییتری خود در این زمینه نوشت که سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در برابر این اقدام امارات٬ به معنای تایید و حمایت از عادی‌سازی با اشغالگران و تشویق به خیانت است.

سخنگوی انصارالله روز گذشته ضمن عرض تبریک به مناسب سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی و ملت لبنان ضد رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اظهار داشت که میان کسی که شکست را جشن می گیرد و کسی که پیروزی را جشن می‌گیرد تفاوت زیادی وجود دارد.

پیش از این سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای پرتاب موشک‌های یمنی که به منظور دفاع از ملت این کشور در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی-آمریکایی انجام می‌شود را محکوم کرده بود و در حال حاضر نیز در برابر اقدام ننگین امارات برای عادی‌سازی رسمی با رژیم اشغالگر صهیونیستی که فلسطین و قبله اول مسلمانان و مسجدالاقصی را غصب کرده٬ سکوت اختیار کرده است.

شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات !عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستیچرا عربستان هنوز واکنش رسمی به توافق امارات با اسرائیل نشان نداده است؟

شب گذشته  شورای همکاری خلیج فارس که پس از اعلام توافق عادی سازی رابطه امارات و رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده بود به جای محکوم کردن یا حتی انتقاد صرف از موضع امارات که باعث انشقاق در جهان عرب شده، علیه ایران موضع گیری کرد.

از دید کارشناسان سیاسی مواضع شورای همکاری خلیج فارس شامل شش کشور عربستان، قطر، کویت، بحرین، امارات و عمان بیش از آنکه بازتاب مواضع این کشورها باشد منعکس کننده دیدگاه عربستان سعودی است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اخبار "امارات" انصارالله یمن بیشتر بخوانید... شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عربستان آسمان خود را به روی صهیونیست‌ها گشود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عربستان آسمان خود را به روی صهیونیست‌ها گشود واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اخبار "امارات" انصارالله یمن پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۲ امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ ۳ عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ۴ عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید ۵ زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد ۶ آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا ۷ واکنش کویت به عادی‌سازی امارات با اشغالگران ۸ عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی/ تأکید بر لزوم توافق اربیل ــ بغداد مهمترین اخبار بین الملل چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟۲- زیرساخت‌هایی که پنهانی ایجاد شد بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد «دیپلماسی زیپی» و استحاله ذهنی اماراتی‌ها نسبت به عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه اتهامات بی اساس پامپئو علیه ایران را رد کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار امارات انصارالله یمن اسرائیل اخبار امارات انصارالله یمن برابر اقدام بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اعتراضات و تجمع گسترده دانشجویان در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: جامعه دانشگاهی در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، درباره نوع برخورد پلیس آمریکا با دانشجویانی که معترض به نسل‌کشی رژیم اسرائیل هستند و مقایسه آن با برخوردی که پلیس ایران در اعتراضات سال ۱۴۰۱ داشت، اظهار کرد: نوع برخورد ما نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی برای علم، عالم، خانواده بزرگ و فهیم و فرزانه دانشگاهی جایگاهی خاص قائل است و بر همین اساس قانونی تصویب کرده است که اجازه نمی‌دهد نیروهای امنیتی و نظامی وارد دانشگاه شوند.

وی افزود: عملکرد ما به دلیل آن است که برای جامعه دانشگاهی، علم و عالم جایگاه خاصی قائل هستیم و دیدید در سال ۱۴۰۱ که اعتراضات سه ماه طول کشید به جای اینکه پلیس وارد دانشگاه شود، شخص وزیر علوم وارد دانشگاه شد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در بحبوحه حوادث سال ۱۴۰۱ خودمان وارد دانشگاه صنعتی شریف شدیم و به میان دانشجویان رفتیم و صحبت‌های آن‌ها را شنیدیم و مدیریت کردیم.

وی با اشاره به تناقض رفتار کشورهایی که خود را مهد آزادی می‌دانند، تصریح کرد: در دانشگاه‌های کشورهایی که مدعی مهد آزادی هستند، می‌بینیم که با دانشجو و استاد چگونه برخورد می‌کنند و در حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا دیدیم که آزادی لگدمال شد و چگونه با دانشجویان برخورد کردند.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: دانشگاهیان ما چنین رفتارهایی را می‌بینند و به داشتن آزادی در دانشگاه‌های خودمان افتخار می‌کنند.

وزیر علوم تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان ایران اسلامی از دانشجویان و دانشگاهیان سایر کشورها که به ندای وجدان خود پاسخ دادند و در برابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها حساسیت به خرج می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم؛ به‌یقین سازمان‌های بین‌المللی در مورد چنین خواسته‌ای از سوی قشر فرهیخته دانشجو و دانشگاهی تمکین خواهد کرد و صدای اعتراضات دانشجویان را خواهند شنید.

وی گفت: امروز هم خواهیم دید که در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های کشور برنامه‌هایی خواهند داشت و با دانشگاهیانی که با مظلومان فلسطینی هم‌دردی کردند، مکاتبه خواهد شد و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و یقین داریم که چنین حرکت‌های دانشگاهی در مقابله با رژیم ظالم صهیونیستی نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748397

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای