Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزارکنندگان نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران، آثار نفرات برتر این جشنواره را منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ با توجه به پایان کار نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران و معرفی نفرات برتر این جشنواره، انتظار می رود تا مسئولین برگزاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به منظور شفاف سازی در امر داوری و شیوه انتخاب برگزیدگان، آثار نفرات برتر را جهت آگاهی بخشی به جامعه مطبوعاتی استان تهران منتشر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران عصر یکشنبه به طور مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ۲۹ نفر در بخش‌های گزارش، تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، صفحه آرایی، طنز، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار علمی و عملیاتی زیرساخت های استان تهران و بخش تاثیر اندیشه های امام خمینی و بیانات رهبری در رسانه ها انتخاب شدند.

در بخش گزارش؛ رتبه سوم گزارش به «زینب زینال زاده» از روزنامه همشهری، رتبه دوم «مینا مولایی» از روزنامه جام‌جم و رتبه اول به «مریم خباز» از نشریه جام جم از سوی هیات داوران انتخاب شدند و «توحید عظیمی» خبرگزاری فارس، «سید هادی کسایی زاده» از جامعه خبر، شایسته قدردانی شدند.

همچنین در بخش تیتر رتبه سوم به «فاطمه عسکری نیا» از روزنامه همشهری، رتبه دوم «فرزانه پیری» از خبرگزاری ایرنا و رتبه اول به «حمیدرضا بوجاریان» از همشهری تعلق گرفت.

در بخش مقاله «مهدی مرادی»، رتبه سوم، «محمدعلی مومنی» رتبه دوم و «امیرعلی رحیمی» به ترتیب رتبه اول را کسب کردند.

در بخش خبر «مهدی مقدر» از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم، «معصومه آقا امینی فشمی» رتبه دوم از خبرگزاری ایرنا و «رضا موهبتی» از نشریه لواسان معرفی شدند.

در بخش مصاحبه، رتبه سوم را «مهدی مرادی» خبرگزاری فارس، رتبه دوم را «مهدی امیری پور» از خبرگزاری فارس و رتبه سوم «مینا مولایی» از نشریه جام جم رتبه های اول را به دست آوردند.

در بخش صفحه آرایی، «سمیرا تاتار» از نشریه توریسم رتبه سوم، رتبه دوم به «بهروز آشنا» از نشریه توریسم و رتبه اول به «مجید آباد» از نشریه توریسم اهدا شد.

بخش طنز برگزیده نفر سوم نداشت و «محمدعلی رجبی» از خبرگزاری تسنیم رتبه دوم و رتبه اول «بهمن شریفی فقیه» معرفی شدند.

همچنین بخش عکس نیز رتبه سوم نداشت و رتبه دوم به «مصطفی رحیمی» از خبرگزاری فارس و رتبه اول به «مهدی خانلری از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

در بخش ویژه، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، «مرتضی فغانی» از نشریه دنیای سرمایه گذاری، در بخش توسعه زیر ساخت های استان تهران، «سحر حاجی اسداللهی»، در بخش ویژه تاثیر اندیشه های امام و رهبری در توسعه رسانه ای «علیرضا مهدی زاده» و در همین بخش رتبه دوم به «حمیدرضا بوجاریان» از نشریه همشهری تعلق گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره مطبوعات استان تهران جشنواره مطبوعات خبرگزاری فارس رتبه اول استان تهران رتبه سوم رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟

رتبه‌بندی تایمز به تازگی جدیدترین نسخه رتبه دانشگاه‌های قاره آسیا در سال ۲۰۲۴ میلادی را منتشر کرد که چینی‌ها برتری بودند و بهترین دانشگاه ایرانی به رتبه ۵۶ بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، در دهه‌های گذشته، ظهور و شکوفایی دانشگاه‌های آسیایی در میان دانشگاه‌های جهان قابل توجه بوده است. 

این پیشرفت در تمامی رتبه‌بندی‌های معتبر دانشگاه‌های جهان هم دیده شده است. اخیرا رتبه‌بندی تایمز، جدیدترین نسخه از رتبه دانشگاه‌های قاره آسیا را منتشر کرده و در آن روش‌های ارزیابی خود را اصلاح کرده است. 

قدرت رو به بهبود تولیدات تحقیقاتی چین و تأثیر آن بر منطقه رمز موفقیت چینی‌ها در برتر بودن در این تحقیقات بوده است. نکته قابل توجه دیگر، رشد نیروگاه‌های منطقه‌ای در زمینه همکاری با صنعت و همچنین اشاره به این موضوع است که بیشتر کشورهای آسیایی در حال بهبود سیستم آموزش عالی خود در این زمینه هستند.

سال گذشته، چین چهار رتبه از ۱۰ رتبه برتر را به خود اختصاص داد. امسال پنج دانشگاه در میان ۱۰ دانشگاه برتر دارد. این پیشرفت چینی‌ها برای هنگ کنگ بد بوده ،چرا که اکنون تنها دو مؤسسه در بین ۱۰ مؤسسه برتر دارد.

بعد از چین و هنگ کنگ، ژاپن هم عملکرد خوبی داشته است. اما در میان کشورهای شرق آسیا، کره جنوبی دچار سقوط شده است. در سال ۲۰۲۳ میلادی دانشگاه ملی سئول که برترین دانشگاه کره جنوبی است، جایگاه ۱۱ را داشت اما امسال به رتبه چهاردهم سقوط کرده است. 

بر این اساس برترین دانشگاه‌های آسیا از نظر مؤسسه رتبه‌بندی تایمز به شرح  ذیل است: 

۱- دانشگاه شینهوا( چین)

۲- دانشگاه پکن( چین)

۳- دانشگاه ملی سنگاپور ( سنگاپور ) 

۴- دانشگاه صنعتی نانیانگ( سنگاپور) 

۵- دانشگاه توکیو ( ژاپن) 

۶- دانشگاه هنگ‌کنگ ( هنگ کنگ ) 

۷- دانشگاه شانگهای جیائو تونگ ( چین) 

۸- دانشگاه فودان ( چین) 

۹-ژیجیانگ ( چین) 

۱۰- دانشگاه چینی هنگ‌کنگ ( هنگ کنگ)

اما ۱۰ دانشگاه ایرانی برتر این رتبه‌بندی که رتبه آنها در مقابل نامشان نوشته شده نیز به ترتیب ذیل است:

دانشگاه صنعتی شریف: ۵۶

دانشگاه صنعتی امیرکبیر: ۶۸

دانشگاه علم و صنعت ایران: ۷۹

دانشگاه تهران:۱۰۰

دانشگاه صنعتی شیراز: ۱۱۸

دانشگاه تبریز:۱۲۱

دانشگاه علوم پزشکی تهران:۱۲۹

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:۱۳۱

دانشگاه صنعتی اصفهان: ۱۳۳

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: ۱۳۶

بررسی آمار و ارقام این رتبه‌بندی نشان از آن دارد که دانشگاه‌های ایرانی آنطور که باید و شاید جایگاهی در خور نداشته‌اند. چراکه برترین دانشگاه ما در این رتبه‌بندی یعنی دانشگاه صنعتی شریف به رتبه ۵۶ در میان دانشگاه‌های آسیا بسنده کرده است. این در حالی است که توان و دانش دانشجویان و نخبگان ما و همچنین ظرفیت‌های دانشگاه‌های ما چیزی فراتر از این آمار و ارقام است و بی شک با اراده و همت بیشتر از طرف مسئولان  میتوان به این مهم دست پیدا کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور