Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@18:09:19 GMT

کشف سوخت قاچاق در بوئین زهرا ۲۷۴ درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۸۳۴

کشف سوخت قاچاق در بوئین زهرا ۲۷۴ درصد افزایش داشته است

سرهنگ حسین رشید تبار، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پر تلاش نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در راستای اجرای منویات فرمانده کل قوا و مأموریت‌ها و وظایف محوله تلاش مجاهدانه و موفقی داشته اند.

وی بیان کرد: عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در چهار ماه امسال در حوزه‌های مختلف نسبت به مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته به طوری که در کشف سرقت در مقایسه با سال قبل در سرقت اماکن خصوصی ۴۳۸ درصد، اماکن عمومی ۳۰۰ درصد و موتورسیکلت ۲۰ درصد افزایش را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: از آنجا که این شهرستان در محورهای مهم مواصلاتی
بویژه استان‌های غربی کشور قرار دارد در مسیر عبور مواد مخدر قرار دارد که با هوشیاری عوامل نیروی انتظامی بخش زیادی از مواد مخدر عبوری از شهرستان کشف می‌شود.

سرهنگ رشید تبار گفت: در بخش کشفیات انواع مواد مخدر در چهار ماه سال جاری بیش از ۶۶ درصد و در کشف سیگار قاچاق نیز ۱۰۱ درصد افزایش داشته ایم.

وی اظهار داشت: قاچاق کالا به تولید داخل آسیب می‌زند به همین دلیل اولویت پلیس مبارزه با این پدیده است که در این راستا میزان کشف سوخت قاچاق ۲۷۴ درصد افزایش داشته که بیشترین سوخت کشف شده گازوئیل است و در بخش قاچاق کالا نیز کشفیات خوبی داشته ایم.

رشید تبار بیان کرد: با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس و رعایت نکات ایمنی از سوی مردم میزان سرقت در شهرستان کاهش داشته که در وسایل نقلیه ۲۵ درصد، مغازه‌ها حدود ۶۰ درصد، اماکن خصوصی ۷ درصد و در زمینه احشام ۳۰ درصد بوده است.

وی گفت: وقوع سوانح در شهرستان بوئین زهرا نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته و تعداد فوتی‌ها در شهرستان در این مدت یک فقره بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: با فعال شدن واحد مشاوره در دو کلانتری این شهرستان و با توجه به رویکرد و سیاست نیروی انتظامی در خصوص حل و فصل پرونده‌های خانوادگی و پرونده‌های کوچک مالی از طریق مراکز مشاوره راهنمایی لازم انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۸۲ درصد از پرونده‌های ارجاعی به این مراکز منجر به صلح و سازش شده است.

رشید تبار عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا را مطلوب دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان در راستای مأموریت‌های محوله از سوی ستاد ملی کرونا با بسیج همه امکانات خود ضمن همراهی با کادر درمانی و بهداشتی و تدفین فوتی‌ها اقدامات خوبی انجام داد و در فاصله گذاری اجتماعی نیز مشارکت کرد.

وی بیان کرد: با تلاش دست اندر کاران حوزه درمان و تلاش مدیران شهرستان و دستگاه‌های متولی و همراهی مردم توانستیم در کنترل بیماری و پیشگیری از قرمز شدن شهرستان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: نیروی انتظامی در جهت حفظ سلامتی مردم و برخورد با متخلفان ۱۳۶ مرکز متخلف را که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند با دستور و هماهنگی مقام قضائی پلمپ کرد.

وی سپس از آمادگی نیروی انتظامی شهرستان در خصوص برگزاری عزاداری ایام محرم با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد و گفت: بر اساس دستور العمل ستاد ملی کرونا ۱۴ دستگاه با مدیریت و دبیری اداره تبلیغات اسلامی بر اجرای کامل و دقیق شیوه‌های نامه‌های بهداشتی در ایام محرم نظارت دارند و نیروی انتظامی نیز با تمام توان و ظرفیت مسئولیت خود را در این خصوص انجام خواهد داد.

سرهنگ رشید تبار یادآور شد: در جلسات هماهنگی مسئولان هیئت‌ها و همچنین مداحان تاکید شد که حرکت دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در خیابان‌ها و حمل هر نوع علامت و طبل ممنوع است و عزاداری‌ها فقط در فضای باز و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5000550

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین کشف سرقت نشست خبری ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 بوشهر شیراز ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی درصد افزایش رشید تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا