Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:33:55 GMT

جزئیات صادرات شیرینی و شکلات ایران در ۴ ماهه امسال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۹۸۸

جزئیات صادرات شیرینی و شکلات ایران در ۴ ماهه امسال

‍‍‍‍‍‍

در چهار ماه نخست امسال، بیش از ۱۵۲ میلیون و۸۹۲ هزارو ۵۶۳ دلار انواع نان ، شیرینی ، شکلات وبیسکوئیت از کشورمان به بیش از ۵۶ کشور جهان صادر شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کشورهای مقصد صادرات نان، شیرینی وشکلات ایرانی شامل، نروژ، هلند، استرالیا، آلمان، اتریش،  کانادا، مالزی، ژاپن، لهستان، جیبوتی، ارمنستان، روسیه، پاکستان، کویت، ساحل عاج، قطر، قرقیزستان، سوئیس، چین، بحرین ، عراق، تاجیکستان، سومالی، یمن، امارات، افغانستان، بلاروس، نیجر، عمان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..هستند.

 اصلی ترین مقاصد شیرینی وشکلات ایران کشورهای، ی، عراق، افغانستان وپاکستان است.

 در خصوص صادرات نان وفرآورده های غلات و بیسکوئیت نیز اصلی ترین مقاصد صادراتی، کشورعراق ، با بیش از 50 میلیون و 383 هزارو 137 دلار، افغانستان با 29 میلیون و 963 هزارو 770 دلار و پاکستان با 6 میلیون و 304 هزارو 46 دلاربودند.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صادرات غیر نفتی گمرک بیشتر بخوانید... رشد ۲۶ درصدی صادرات کالای غیرنفتی از گیلان/ برخورد شدید قانونی در انتظار متخلفان گمرکی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رشد ۲۶ درصدی صادرات کالای غیرنفتی از گیلان/ برخورد شدید قانونی در انتظار متخلفان گمرکی است واژه های کاربردی مرتبط صادرات غیر نفتی گمرک پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت + خبر تکمیلی ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۶|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ طلای ۱۸ عیار ۹۹۹ هزار تومان ۳ ۱۳ قرارداد نفتی به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو فردا امضا می‌شود ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۷| قیمت طلا همچنان در حال کاهش ۵ تکذیب افزایش نرخ سود بانکی/ سقف نرخ سود ۱۸درصد است/ بانک مرکزی برنامه‌ای برای افزایش سود ندارد ۶ بازگشت شاخص به کانال ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی ۷ کارگران هم با سرمایه اندک خود وارد بورس شده اند/ ضرورت حفظ اعتماد مردم به بازار سرمایه ۸ آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از هفته آینده مهمترین اخبار اقتصادی الزامات موفقیت طرح فروش نفت در کنترل نقدینگی؛ به بانک‌ها نباید اجازه ورود داد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است صعود و سقوط جزو ذات بورس است، مردم غیر از این انتظار نداشته باشند نوبخت:پیش فروش اوراق نفتی با طرح فروش قطعی نفت متفاوت است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات غیر نفتی گمرک صادرات غیر نفتی گمرک ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  جوان، قیمت کنونی هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین  ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه ها و قصابی ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات  روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود. گفتنی است با توجه به زایش های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازارهای هدف وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید