Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معضل آنتن دهی تلفن همراه و ضعف شبکه‌های اینترنتی در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد سبب نگرانی مردم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بخش لوداب در شهرستان بویراحمد یکی از مناطق کمتر برخودار در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که از دیر باز زیر ذره بین رسانه‌ها برای اعتراض به کم‌کاری مدیران در بخش‌های عمرانی و توسعه یافتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوداب گرچه با افتتاح جاده ارتباطی پاتاوه _دهدشت تا حدودی از بن بست بیرون می‌آید، اما همچنان در برخورداری از امکانات لازم برای زندگی در مضیقه بوده و بی شک نگاه ویژه مسئولان استانی به این بخش محروم لازم و ضروری است.

امروزه وجود زیرساخت‌های ارتباطی یکی از ضروریات زندگی برای مردم به ویژه روستانشینان به شمار می‌آید، چرا که تاثیر غیر قابل انکار این زیر ساخت‌ها روز به روز در زندگی محسوس و مشهود است و بدون شک با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مردم روستا نشین در بخش‌های مختلف در عدم مهاجرت مردم سختکوش این مناطق به شهر می‌توان نقش بسزایی ایفا کرد.

شاید اکثر مردم  تا زمان شیوع ویروس کرونا به ضرورت دسترسی به اینترنت واقف نبودند و این مهم را در اولویت سوم به بعد زندگی قرار می‌دادند، اما با شیوع کرونا به خوبی دریافتند که در چنین شرایطی برخورداری از ارتباطات دیجیتال می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

یکی از بخش‌هایی که ضرورت برخورداری از اینترنت و شبکه تلفن همراه در ایام درگیری با کرونا  در آن چشمگیر است، بخش آموزشی و حضور مجازی در کلاس‌های درسی است.

با در نظر گرفتن شرایط ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز و احتمال برگزاری کلاس‌ها در وضعیت زرد به‌صورت نیمه مجازی و نیمه حضوری و در وضعیت قرمز بصورت کاملاً مجازی، توجه متولیان امر برای ایجاد بسترهای ارتباطی در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی و محروم امری ضروری است.

بخش لوداب شهرستان بویراحمد یکی از مناطقی بوده که از ضعف خدمات ارتباط سیار و بسترهای اینترنت این روزها در مضیقه است و موضوعی که با نزدیک شدن به فصل شروع مدارس و وضعیت کرونایی حاکم باعث ایجاد نگرانی والدین در زمینه تحصیل فرزندان خود شده، علاوه بر این ضعف شبکه‌های تلفن همراه نیز داد مردم در بخش لوداب را بلند کرده و در تماس‌ها و پیامهای ارسالی نسبت به این معضل گلایه مند بوده و از خبرگزاری تسنیم تقاضای رسیدگی موضوع را کردند.

به همین خاطر خبرگزاری تسنیم طی تماسی با سرپرست مخابرات استان پیگیر مشکلات ارتباطی بخش لوداب  شد.

مجرم اینترنتی در استان مازندران دستگیر شد/ کلاهبرداری از 300 نفر به روش "فیشینگ"10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریمبرنامه‌های وزارت ارتباطات برای اینترنت ترم آینده تحصیلی

محمد هادی امیری سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه به خبرگزاری تسنیم گفت: بخش لوداب و روستاهای تابعه مشکل خاصی در آنتن دهی تلفن همراه ندارد.

امیری افزود: مشکل اساسی در این مناطق ضعف زیر ساخت‌های لازم برای پوشش دهی اینترنت بوده که شرکت مخابرات استان در حال ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای این منطقه است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی شرکت مخابرات استان بحث تأمین تجهیزات بوده و هم اکنون شرکت مخابرات برای تجهیز و توسعه بسترهای ارتباطی در مناطق مختلف استان با مشکل کمبود تجهیزات روبه‌رو است.

امیری تصریح کرد: در صورت تامین تجهیزات لازم در اسرع وقت مشکل اینترنت در بخش لوداب و سایر مناطق استان برطرف خواهد شد و شرکت مخابرات استان برای رفع مشکلات مربوط از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصل تحصیلی و وضعیت موجود در پی شیوع ویروس کرونا توجه به موضوع تامین تجهیزات لازم برای مهیا کردن زیرساخت‌های ارتباط اینترنتی در مناطق استان باید مورد توجه همه مسئولان استانی باشد.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P/S6,69/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اینترنت بیشتر بخوانید... فروش ارز در صرافی ملی اینترنتی شد/ مشتریان باید کد رهگیری داشته باشند گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ مشکل اینترنت در نقاط فاقد شبکه در استان مرکزی باید تا مهرماه برطرف شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فروش ارز در صرافی ملی اینترنتی شد/ مشتریان باید کد رهگیری داشته باشند گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ مشکل اینترنت در نقاط فاقد شبکه در استان مرکزی باید تا مهرماه برطرف شود واژه های کاربردی مرتبط اینترنت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۲ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۳ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۴ سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها ۵ ۹۸ درصد مؤدیان استان اصفهان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ می‌شوند ۶ آشفتگی شدید در بازار کالاهای اساسی / افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بسیاری از کالاها ۷ گزارش | رنگ یک شهر می‌تواند انسان را خوشحال یا افسرده کند؛ القای مفاهیم توسط رنگ‌ها ۸ عدم استقبال فعالان گردشگری گیلان از تسهیلات حمایتی کرونا؛ بانک‌های عامل همکاری نمی‌کنند مهمترین اخبار استانها تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد لهیب سوزان آتش در ارتفاعات «افزر»؛ نیروهای مردمی برای مهار آتش فراخوانده شدند سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت خبرگزاری تسنیم مخابرات استان شرکت مخابرات تلفن همراه بخش لوداب بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد