Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان با اشاره به فعالیت برخی موسسات غیرمجاز اعزام دانشجو، در فضای مجازی علی رغم پلمب این مراکز، گفت: انتشار اسامی ۱۳۰ موسسه غیرمجاز در سایت این سازمان منتشر شد.

 دکتر ابراهیم حاجی زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب با اشاره به نظارت هفتگی عملکرد موسسات اعزام دانشجو، اظهار کرد: با نظارت جدی کارگروه نظارت بر موسسات اعزام دانشجو به موسسات متخلف تذکرات لازم داده می شود و در صورت بی توجهی به اخطارها، اسامی موسسات متخلف از فهرست اداره کل بورس و اعزام دانشجو حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خانواده ها و دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور به تبلیغات خیابانی و فضای مجازی توجه نکنند و صرفا به موسساتی مراجعه کنند که اسامی آنها در سایت سازمان امور دانشجویان ذکر شده است.

دکتر حاجی زاده ادامه داد: دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور که به موسسات اعزام دانشجو مراجعه می کنند نباید به سادگی ادعای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر خارج و پرداخت مبالغ مالی کلان در قبال این خدمت را قبول کنند و با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر از صحت این ادعا اطمینان حاصل کنند.

وی تاکید کرد: مشاهده شده است که حتی با وجود پلمب برخی موسسات، این موسسات در فضای مجازی و از طریق سایت های اینترنتی به فعالیت خود ادامه می دهند که در این خصوص برای توقف فعالیت این سایت ها در حال هماهنگی با پلیس فتا هستیم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: علاوه بر فهرست اسامی ۱۳۷ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج، فهرست ۱۳۰ موسسه تعلیق و لغو مجوز شده از سال ۱۳۸۵ تاکنون در سایت سازمان امور دانشجویان منتشر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان در مراجعه به موسسات اعزام دانشجو با مشکلی مشخص ناشی از عدم انجام تعهدات موسسه مواجه شدند می‌توانند از طریق ایمیل به اداره موسسات به آدرس (moasesat@saorg.ir ) اعلام کنند تا در هیات حل اختلاف بررسی و پیگیری شود. بر اساس این گزارش فهرست موسسات مجاز اعزام دانشجو، موسسات تعلیق و لغو مجوز شده که در پایان هر ماه به روز می‌شوند در سایت http://scholarship.saorg.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسات مجاز اعزام دانشجو سازمان امور دانشجویان موسسات اعزام دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ محمود حافظی از دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را  پیگیری کردند افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها مهر و موم شد.
سرهنگ محمود حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا