Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک و فرمانده انتظامی شرق استان تهران با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک و کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در این مراسم با مروری بر ظرفیت‌های این دانشگاه در جنوب شرق استان تهران اظهار کرد: این دانشگاه با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود و طبق سند راهبردی و مأموریت‌های محول‌شده در مسیر توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و به‌دلیل تعاملات علمی، پژوهشی و فرهنگی با سایر نهادهای مرتبط می‌تواند در رفع نیازهای منطقه و کشور مؤثر واقع شود.

زارعی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در کنار انجام مأموریت‌های خود، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و اقشار مختلف مردم نیز در کمک و یاری‌رساندن به خادمان خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک آمادگی کامل دارد در تمام زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و دانش‌بنیان در کنار نیروی انتظامی قرار گیرد، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای تقویت تعاملات مشترک انجام گرفته و منجر به اعتلای اهداف فرهنگی، علمی و عملی در سطح جنوب شرق استان تهران می‌شود.

دستیابی به راهکارهایی جدید در راستای کاهش جرائم در جامعه

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران هم با استقبال از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار عملیاتی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه شد و بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی و مجامع علمی می‌تواند علاوه‌بر استفاده از روش‌های نوین در برقراری امنیت اجتماعی، به راهکارهایی جدید در راستای کاهش جرائم در جامعه نیز منجر شود.

انتهای پیام/4103/4062/

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک با نیروی انتظامی شرق استان تهران انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک با نیروی انتظامی شرق استان تهران انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک با نیروی انتظامی شرق استان تهران انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک با نیروی انتظامی شرق استان تهران انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک با نیروی انتظامی شرق استان تهران

منبع: آنا

کلیدواژه: تفاهم نامه امنیت اجتماعی تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس