Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تنیس بانوان ایران گفت: مربیان خوبی داریم، اما دنبال بازیکن پروری نیستند و به همین دلیل استعدادیابی در تنیس ایران کم شده است. - اخبار ورزشی -

درسا چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت رشته تنیس اظهار داشت: کمبود مربی باتجربه و خوب، یکی از مشکلات تنیس کشورمان است چون مربیان خوبی داریم که تفننی بازی می‌کنند و دنبال بازیکن پروری نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما استعدادهای خوبی در تنیس داریم که می‌توانند خیلی خوب پرورش پیدا کنند و به سطح جهانی برسند، اما به دلیل حمایت نکردن مربیان یا کمبود مربی خوب برای بازیکن پروری از این مسئله چشم پوشی شده و استعدادیابی در فدراسیون تنیس کم شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات تنیس ما این است که خیلی کم به این رشته توجه می‌شود، درحالی که این رشته می‌تواند خیلی خوب شکوفا شود چون واقعا بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنان رده‌های سنی زیر 14 و زیر 18 سال می‌توانند خیلی خوب بازی کرده و رنکینگ‌های خوبی بگیرند. به عبارت دیگر استعدادهای خوبی هستند، اما خیلی کم به این رشته توجه می‌شود درحالی که حمایت نمی‌کنند و حامی و اسپانسر ندارند. اگر توجه شود پیشرفت‌های زیادی حاصل می‌شود و تنیس ایران دوباره جان می‌گیرد.

ملی پوش تنیس ایران به مسئله استقبال ضعیف اسپانسرها اشاره کرد و گفت: تنیس در مقایسه با رشته‌های دیگر هزینه‌های بالاتری دارد، چون بازیکن باید هزینه‌های زمین، مربی، راکت و توپ را بپردازد. از طرفی سفرهای زیادی برای شرکت در مسابقات داریم و برای پیشرفت باید 40 هفته از 50 هفته سال را در مسابقات شرکت کنیم و برای حضور در مسابقات خارجی باید اسپانسر بگیریم که خیلی سخت است، چون باید بازیکن مطرح و خوبی باشیم. به نظر من با کمی توجه بیشتر و حل شدن مشکلاتی که در تنیس است می‌توانیم باعث پیشرفت این رشته در کشور شویم.

وی ادامه داد: به تنیس حرفه‌ای در ایران خیلی کم اهمیت داده و البته گام های موثری برداشته شده است، مثلا تیم بانوان ایران را به بازی‌های آسیایی اعزام کردند و امیدوارم سهمیه‌های بیشتر و مسابقات بیشتری اعزام شویم. فدراسیون تنیس هم خیلی ما را حمایت می‌کنند و امیدوارم بیشتر حمایت شویم و گام‌های مهمی برای کشورمان و رشته تنیس برداریم.

چراغی همچنین به مشکل گرفتن زمین اشاره کرد و گفت: گرفتن زمین برای تنیسورهای حرفه‌ای در زمان‌هایی که می‌خواهند کمی سخت است، چون زمین خالی خیلی کم است. در شرایط کرونا هم یا مجموعه‌های ورزشی بسته است یا به سختی می‌توانیم تمرین کنیم. در آکادمی ملی المپیک تمرین کردن سخت است و ما وقتی می‌خواهیم تمرینات بدنسازی و چابکی انجام دهیم باید به جاهایی برویم که شلوغ است. از طرف دیگر مدتی تمرینات تعطیل شده و می‌تواند در روحیه ورزشکاران تأثیرگذار باشد و الان هم که مسابقاتی برگزار نمی‌شود با انگیزه تمرین کردن سخت است.

ضیا آذری: تصمیم‌ فردی و سلیقه‌ای در انتخاب کمیته‌ها دخیل نبوده است/ تنیس نیازمند ساختارسازی است

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,33,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس بیشتر بخوانید... جوکوویچ: در مسابقات تنیس آزاد آمریکا شرکت می‌کنم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جوکوویچ: در مسابقات تنیس آزاد آمریکا شرکت می‌کنم واژه های کاربردی مرتبط تنیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد ۲ فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است ۳ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۴ لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم ۵ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ ۶ جشن قهرمانی مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد ۷ با اعلام مجیدی؛ هافبک استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفت ۸ ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد عالمی: شرایط استقلال برای نایب قهرمانی مهیا‌ است/ دربی بازی قشنگی می‌شود هادی: به لطف شهرداری تبریز چند سال سابقه بیمه دارم/ لیگ کشتی را راحت‌تر از فوتبال می‌شود برگزار کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس بازیکن پروری خیلی خوب خیلی کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند