Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@16:30:29 GMT

کوشنر: فلسطینی‌ها گروگان‌هایی در دست رهبری بد هستند!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۳۱۹

کوشنر: فلسطینی‌ها گروگان‌هایی در دست رهبری بد هستند!

داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی با چشم‌پوشی از حمایت‌های یکجانبه کشورش از رژیم صهیونیستی علیه فلسطین گفت که برخی طرف‌ها مانع از برقراری صلح در خاورمیانه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس درباره خاورمیانه اظهار کرد: بسیاری می‌خواهند منطقه غرق در منازعات قدیمی باشد، اما ترامپ اجازه دیکته کردن را به آنها نداد و برای متحد کردن مردم پیرامون منافع مشترک تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جنبش حماس طی ۱۰ سال گذشته یک طرح داشته و جامعه بین‌الملل به اندازه کافی احمق بوده است که به این جنبش اجازه دهد این طرح را پیش ببرد.

کوشنر در ادامه مدعی شد: ما به نزد فلسطینی‌ها رفته و طرح بزرگی را روی میز گذاشتیم. ساکنان غزه اکنون گروگان‌هایی در دست حماس هستند.

وی ادامه داد: اگر آنها (فلسطینی‌ها) خواستار صلح هستند ما طرحی را داریم و طرح صلح خاورمیانه ترامپ موسوم به "معامله قرن" فقر را از بین برده و باعث ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی و افزایش تولید داخلی فلسطین می‌شود.

داماد ترامپ همچنین مدعی شد: "متأسفانه، ملت فلسطین گروگان‌هایی در دست رهبری بسیار بد هستند، اما ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که این امر مانع از پیشرفت منطقه شود."

کوشنر در بخش دیگری از اظهاراتش توافق صلح امارات و رژیم صهیونیستی را "تاریخی" خواند و گفت: این توافق طی ۲۶ سال گذشته نخستین توافقنامه صلح میان اسرائیل و یک کشور عرب بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا جارد کوشنر جنبش حماس فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاووس حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در عصر جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6097555

دیگر خبرها

  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند