Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@16:48:46 GMT

شینزو آبه راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۳۲۵

صراط: شبکه تلویزیونی نیپون ژاپن و هفته‌نامه کیودو اعلام کردند شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن امروز دوشنبه برای معاینات پزشکی به بیمارستان کیو در توکیو مراجعه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تاکنون دلیل اصلی مراجعه نخست وزیر ژاپن به بیمارستان مشخص نشده است این در حالی است که نشریه کیودو به استناد برخی منابع نامشخص گزارش داد که آبه برای معاینه پزشکی عمومی به بیمارستان مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراجعه آبه به بیمارستان گمانه زنی‌ها در مورد وضع سلامتی او را افزایش داده است. کیودو با اشاره به اظهارات پیشین آکیرا آماری، وزیر اقتصاد ژاپن که گفته بود «نخست وزیر به استراحت نیاز دارد»، از احتمال بیماری آبه نیز خبر داد.

نشریه کیودو پیش از این گزارش داده بود که آبه در ماه ژوئیه خون استفراغ کرده است.

در سال ۲۰۰۷، آبه به طور ناگهانی از سِمت نخست وزیری استعفا داد؛ یکی از دلایل استعفای وی بیماری و ضعف عمومی اعلام شده بود. وی بعد از بهبودی در سال ۲۰۰۹ به مقام خود بازگشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نخست وزیر ژاپن شینزو آبه بیمارستان صراط نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن امروز (دوشنبه) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهایش، جنگ غزه را باخته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «عمون» اردن، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز طی سخنانی در نشست گفت‌وگو محوری که حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است.

وی گفت: نتانیاهو می‌گوید که به دنبال پیروزی در غزه است اما وی اکنون به شکست رسیده و اسرائیل نیز مطرود شده است. روشن است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

الصفدی با اشاره به اینکه ۱.۳ میلیون فلسطینی بمباران می‌شوند، گفت: همه خواهان صلحی مبتنی بر راه‌حل «دو دولتی» هستیم و باید اسرائیل پایبندی خود به صلح عادلانه و فراگیر را اعلام کند؛ همچنان که جامعه جهانی نیز بر این باور است که راه حل دو دولتی تنها راه تضمین امنیت و صلح خواهد بود.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از وزیر خارجه اردن گزارش داد که ابتدا رژیم صهیونیستی باید جنگ را متوقف کند و پس از آن از حماس برای آزادی اسرای صهیونیست درخواست خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد